abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:44:30 #226
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162062626
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:40 schreef Copa het volgende:

[..]

Anders reageer je ook even op de laatste zin, wat namelijk essentieel is.
Nou, nee. Het imago van de islam is irrelevant. Het is wat dat betreft gewoon een religie.

Maar daar stopt het dus? Aanslagen zijn slecht voor het imago van de islam? Tja.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_162062668
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:43 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ede heeft niets met de islam te maken.
Ik dacht dat we het hadden over polarisatie in de samenleving en over Geert Wilders (met name in het licht van zijn minder uitspraken).
pi_162062678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ede?
En dat is op de islam gebaseerd omdat? En dan hebben we het niet eens over de grootte van de groepjes relschoppers te maken. We praten geloof ik over een man of 50. :')
pi_162062782
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:39 schreef Copa het volgende:

Ja, iemand uitzetten naar Syrië of Eritrea lijkt me vrij onmenselijk. Dat snap je toch zelfs ook wel?
Ik heb er over mensen uit veelal Afrikaanse landen die hier asiel aanvragen, worden afgewezen en illegaal in Nederland verblijven, veelal met hulp van groepen als Antifa en daaraan gelieerde groepen, meestal onder het argument van "geen mens is illegaal" en "de wereld is van iedereen".

Enerzijds werken ze uitzetting volledig tegen, anderszijds wordt dagopvang voor ze geëist.

Ik vind het prima dat mensen asiel aanvragen en dat sommige mensen dat ook krijgen, maar als je wordt afgewezen is het klaar en moet je terug.

In Syrië is het oorlog, ja. Maar er zijn al Syriërs die vrijwillig terugkeren naar het land van herkomst, zelfs met hulp van de Nederlandse overheid. Dit zijn dus mensen die niet zijn afgewezen, maar gewoon zelf besluiten om terug te keren.

In Eritrea is het kut, net als op zo veel plekken, maar beweren dat iedere Ertireër zonder uitzondering recht heeft op asiel is vrij naïef. Nederland, en de EU in het geheel, hoort pas asiel te verlenen als laatste optie en dat hoort zo veel mogelijk tijdelijk te zijn.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_162062783
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef Copa het volgende:
[..]
En dat is op de islam gebaseerd omdat? En dan hebben we het niet eens over de grootte van de groepjes relschoppers te maken. We praten geloof ik over een man of 50. :')
Ik noemde Ede dus ook niet! Maar doe eens niet ontwijken.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_162062823
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef Copa het volgende:

[..]

Wat heeft de grootte van doen met de mate van polarisatie.
  Moderator dinsdag 10 mei 2016 @ 16:00:28 #232
8781 crew  Frutsel
pi_162063125
De gebruikelijke speeltuin is wel weer klaar... erg jammer voor de slachtoffers die er gevallen zijn.

Bedankt allemaal :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')