abonnement Unibet Coolblue
pi_162116849
ik had niet anders verwacht van een d66 landverrader
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_162116899
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:02 schreef Beach het volgende:

[..]

kan je uitleggen waarom precies? haat je haar stukjes in de Libelle?
Ik vind haar schrijfstijl erbarmelijk, maar dat staat buiten mijn probleem met het hele #freeebru-gebeuren. Ebru is zó ontzettend hypocriet. Ze heeft namelijk naam gemaakt door te schijten op alles wat met Turkije te maken heeft, maar geniet wel van alle privileges die haar dubbele paspoort met zich mee bracht. Of nee, die gaat ze nu opgeven, nu het eindelijk mag van haar ouders :'). Dat tweede huisje zal ze uiteraard wel houden, want het is natuurlijk wel een heerlijk land, als je even alles wat je verafschuwt opzij zet.

Belangrijker dan dat is dat Ebru helemaal *niets* geeft om journalistieke vrijheid. Luister voor de grap even dit interview, ik raad hem echt écht aan.
Ze vindt dat een journaliste die de situatie van de Koerden onder aandacht brengt niet de moeite waard om drukte over te creëren, maar we moeten haar wel en masse steunen omdat ze uit haar vakantiehuisje Fuck-erdogan-tweets durft te sturen? Nee dank u.

Erdogan is megalomaan en de journalistieke vrijheid/vrijheid van meningsuiting in Turkije is in een angstvallig slechte staat, maar pak dan de juiste speerpunten aan, en niet een schreeuwlelijk die hier alleen maar van profiteert.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 14:37:58 ]
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:19:25 #253
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_162116955
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:14 schreef Beach het volgende:
ik had niet anders verwacht van een d66 landverrader
Afgelopen drie stemkeuzes:
• Nee (referendum associatieverdrag met Oekraine)
• Christenunie (waterschappen)
• VVD (Provinciale staten)
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:23:01 #254
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_162117039
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:19 schreef Klokov het volgende:

[..]

Afgelopen drie stemkeuzes:
• Nee (referendum associatieverdrag met Oekraine)
• Christenunie (waterschappen)
• VVD (Provinciale staten)
CU, VVD, Ecco's

Echt Klokkie, doe je dit expres of heb je echt extra chromosoom?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_162117111
Wie denkt nog meer dat klokov stiekem 76 jaar oud is?
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:33:06 #256
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_162117321
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:23 schreef Drinky het volgende:

[..]

CU, VVD, Ecco's

Echt Klokkie, doe je dit expres of heb je echt extra chromosoom?
Al mijn politieke keuzes zijn goed doordacht. Idem voor het schoeisel dat ik draag. Het label dat erop zit maakt me niet heel veel uit, het gaat om het resultaat. Christenunie had gewoon het beste partijprogramma voor de Waterschappen. De kwaliteit van de lokale partijen kun je niet nationaal beoordelen. VVD gestemd bij de PS omdat ik geen zin had in minder draagvlak voor het kabinet. Dan blijven PvdA, VVD en D66 als reeele keuzes over. PvdA is mij veel te links, D66 wat te politiek correct dus dan is de keuze voor VVD snel gemaakt.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie denkt nog meer dat klokov stiekem 76 jaar oud is?
Ik denk na over de keuzes die ik maak in het leven. Dat betekent niet automatisch dat ik een oude zak ben. Beetje betrokkenheid bij de maatschappij zal niemand ontsieren.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_162117324
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:19 schreef Klokov het volgende:

[..]

Afgelopen drie stemkeuzes:
• Nee (referendum associatieverdrag met Oekraine)
• Christenunie (waterschappen)
• VVD (Provinciale staten)
in godsnaam waarom cu
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:36:45 #258
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_162117415
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:33 schreef no1uknow het volgende:

[..]

in godsnaam waarom cu
Dit zijn m.i. prima uitgangspunten voor het waterschap. Een beter programma dan deze was er niet.

quote:
De ChristenUnie maakt zich sterk voor een waterschap dat:
• rekening houdt met zeespiegelstijging, bodemdaling en aardbevingen door gaswinning (actueel, alert)
• mensen, dieren, bedrijven en goederen maximaal beschermt tegen wateroverlast (veiligheid prioriteit)
• zorgt voor voldoende water voor iedereen (goed peilbeheer) en voorziet in schoon en
• gezond water (optimale waterzuivering), de waterkwaliteit in steden en dorpen verbetert (baggeren, bestrijden blauwalg)
• water en recreëren samenbrengt (varen, vissen, zwemmen, schaatsen)
• klantgericht is (professioneel, klantvriendelijk, toegankelijk, transparant, betrouwbaar)
• toekomstgericht is (maatschappelijk verantwoord onderneemt, duurzaam, vernieuwend)
• een betrouwbare partner is voor burgers, agrariërs en bedrijven en voor de lokale, provinciale en landelijke overheid nationaal en internationaal kennis over water deelt verantwoord met uw geld omgaat en de inkomsten en uitgaven inzichtelijk verantwoordt
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:37:06 #259
69994 seto
-|||--------|||-
pi_162117424
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:22 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik vind gewoon dat Ebru gewoon moet kunnen zeggen wat ze denkt zonder opgepakt te worden, hoe dom het ook is. Aandacht geven aan dom geblaat heeft alleen maar het tegenovergestelde effect van wat je wil bereiken. Turkije is veels te ver door aan het slaan naar een dictatorschap, zitten niet ver van Iran verwijderd IMHO (terwijl ze daar juist steeds aan het minderen zijn). En turken in Nederland die Erdogan aanhangen zijn IMHO het laagste van het laagste. Beetje verkondigen hoe superieur je land en leider is maar ondertussen wel in een ander land verblijven omdat het daar een stuk makkelijker te vertoeven is.
drinky je bent hierbij uitgenodigd voor gym illuminati

houd morgenavond vrij voor inwijding
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_162117537
quote:
De ChristenUnie maakt zich sterk voor een waterschap dat:
• rekening houdt met zeespiegelstijging, bodemdaling en aardbevingen door gaswinning (actueel, alert)
• mensen, dieren, bedrijven en goederen maximaal beschermt tegen wateroverlast (veiligheid prioriteit)
• zorgt voor voldoende water voor iedereen (goed peilbeheer) en voorziet in schoon en
• gezond water (optimale waterzuivering), de waterkwaliteit in steden en dorpen verbetert (baggeren, bestrijden blauwalg)
• water en recreëren samenbrengt (varen, vissen, zwemmen, schaatsen)
• klantgericht is (professioneel, klantvriendelijk, toegankelijk, transparant, betrouwbaar)
• toekomstgericht is (maatschappelijk verantwoord onderneemt, duurzaam, vernieuwend)
• een betrouwbare partner is voor burgers, agrariërs en bedrijven en voor de lokale, provinciale en landelijke overheid nationaal en internationaal kennis over water deelt verantwoord met uw geld omgaat en de inkomsten en uitgaven inzichtelijk verantwoordt
Hoe lang doet een politieke partij hier over? Dit kan iedereen toch in een minuutje of 10 verzinnen?
pi_162117622
Mind you, ik zou bij god niet weten wat ik de volgende verkiezingen zou moeten stemmen. De laatste keer dat ik stemwijzer heb gebruikt kwam er Jezus Leeft uit :')
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:49:58 #262
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_162117733
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:42 schreef Questular het volgende:

[..]

Hoe lang doet een politieke partij hier over? Dit kan iedereen toch in een minuutje of 10 verzinnen?
Dit is inderdaad de hele visie
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:52:27 #263
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_162117802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Mind you, ik zou bij god niet weten wat ik de volgende verkiezingen zou moeten stemmen. De laatste keer dat ik stemwijzer heb gebruikt kwam er Jezus Leeft uit :')
Voor de TK/PS/GR en EP-verkiezingen kun je het beste gewoon op de hoogte zijn van uitgangspunten van de partijen. Met name lokaal moet je af en toe goed kijken naar de nuances, meestal hebben ze wel concrete standpunten over zaken. Lees van de partijen waar je het meeste mee hebt het partijprogramma door en de keuze is snel gemaakt. Stemwijzers zijn bijna altijd erg matig.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_162117839
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:52 schreef Klokov het volgende:

[..]

Voor de TK/PS/GR en EP-verkiezingen kun je het beste gewoon op de hoogte zijn van uitgangspunten van de partijen. Met name lokaal moet je af en toe goed kijken naar de nuances, meestal hebben ze wel concrete standpunten over zaken. Lees van de partijen waar je het meeste mee hebt het partijprogramma door en de keuze is snel gemaakt. Stemwijzers zijn bijna altijd erg matig.
I know, en doe dat al. Heel heel stiekem ben je niet de enige die maatschappelijk betrokken is, buddy. Neemt niet weg dat ik het allemaal bout vind, momenteel.
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:59:25 #265
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_162118002
Jij kan toch gewoon op DENK stemmen Clumsy.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_162118035
Ik kan ook m'n schaamlippen aan elkaar nieten uit verveling. Er kan zoveel. Of het plausibel is, is een tweede.
pi_162118074
Gewoon lekker op een partij stemmen die uiteindelijk 0 zetels krijgt, Je geeft je stem aan iets waar je achter staat en vervolgens mag je 4 jaar lang zeiken op de regering en de oppositie.
pi_162118169
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:13 schreef Klokov het volgende:

[..]

kwam haar net tegen..

Ze werkt blijkbaar bij de bloemenkraam hier, zag haar maandje geleden daar ook werken

Fietste er langs

Ze zag mij niet want was ff bezig met iets met dr rug gedraaid

Ze bukte ook, die asser ufff

Hoopte al dat ik dr tegen zou komen vandaag en wilde naar dr zwaaien + wink

Het mocht vandaag weer niet zo zijn ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 14:07:16 ]
pi_162118357
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:52 schreef Klokov het volgende:

[..]

Voor de TK/PS/GR en EP-verkiezingen kun je het beste gewoon op de hoogte zijn van uitgangspunten van de partijen. Met name lokaal moet je af en toe goed kijken naar de nuances, meestal hebben ze wel concrete standpunten over zaken. Lees van de partijen waar je het meeste mee hebt het partijprogramma door en de keuze is snel gemaakt. Stemwijzers zijn bijna altijd erg matig.
Vind je kijken of het stemgedrag bij moties enz. in jouw ogen past bij het verkiezingsprogramma ook handig om te doen? Of is dat teveel werk.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:42 schreef Questular het volgende:

[..]

Hoe lang doet een politieke partij hier over? Dit kan iedereen toch in een minuutje of 10 verzinnen?
Het verandert ook niet veel aan de werkzaamheden van het waterschap, dat komt sws al aardig overeen met dat lijstje. Gaat meer over de invulling en accenten van projecten volgens mij.
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:25:37 #270
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_162118621
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Mind you, ik zou bij god niet weten wat ik de volgende verkiezingen zou moeten stemmen. De laatste keer dat ik stemwijzer heb gebruikt kwam er Jezus Leeft uit :')
Ik ga GL #hippylife,

Maar even eerlijk, Jesse Klaver is wel een verstandige jongen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_162118806
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

kwam haar net tegen..

Ze werkt blijkbaar bij de bloemenkraam hier, zag haar maandje geleden daar ook werken

Fietste er langs

Ze zag mij niet want was ff bezig met iets met dr rug gedraaid

Ze bukte ook, die asser ufff

Hoopte al dat ik dr tegen zou komen vandaag en wilde naar dr zwaaien + wink

Het mocht vandaag weer niet zo zijn ;(
Vertaling:
Ik zat op mijn zolderkamer
Mijn ongebruikte wortel zo hard als een hamer
Helaas: wederom geen vrouw in de buurt
Daarom mezelf maar weer het internet op gestuurd
En via Google op zoek gegaan
Zodat ik dan maar de hand aan mezelf kon slaan
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_162118819
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:25 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik ga GL #hippylife,

Maar even eerlijk, Jesse Klaver is wel een verstandige jongen.
Ik zit tussen GL en Piratenpartij in momenteel.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_162118840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:25 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik ga GL #hippylife,

Maar even eerlijk, Jesse Klaver is wel een verstandige jongen.
Ik ben te rechts voor GL
pi_162118857
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:52 schreef Klokov het volgende:

[..]

Voor de TK/PS/GR en EP-verkiezingen kun je het beste gewoon op de hoogte zijn van uitgangspunten van de partijen. Met name lokaal moet je af en toe goed kijken naar de nuances, meestal hebben ze wel concrete standpunten over zaken. Lees van de partijen waar je het meeste mee hebt het partijprogramma door en de keuze is snel gemaakt. Stemwijzers zijn bijna altijd erg matig.
Stemwijzers zijn niet gemaakt voor diegenen die meer dan 1sd van het gemiddelde IQ afzitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:43:12 #275
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_162119039
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben te rechts voor GL
Ik was vroeger erg rechts georienteerd, maar over de jaren heen zie ik dat het alleen tot segregatie, armoede en uitbuiting van de gewone mens leidt. Ik heb liever een maatschappij waarin iedereen doet waar hij/zij goed in is en leuk vindt en op die manier een bijdrage levert aan de maatschappij dan dat we op zoek moeten gaan naar carrieres die alleen maar gericht zijn op geld en status.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')