Engelsen in Azie die EK gaan kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga in ZO-Azie wel een pub met engelsen zoeken om wedstrijden te kijken.
Dat is altijd veel genot.
Ik ben bang dat er dan doden vallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Engelsen in Azie die EK gaan kijken.
Die Thai komen al klaar bij de gedachte aan de drankomzet daar
Ploegen als Albanie die er 3 wedstrijden kansloos afgaan en dan nog kans maken om door te gaanquote:
Tja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ploegen als Albanie die er 3 wedstrijden kansloos afgaan en dan nog kans maken om door te gaan
Toplol
Die hadden met een degelijke coach en geluk met loting ook gewoon kwartfinale EK gehaaldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja.
En Nederland die bij dit gehandicaptentoernooi niet aanwezig is.
Pffff
(geluk met loting)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hadden met een degelijke coach en geluk met loting ook gewoon kwartfinale EK gehaald
Ja, okequote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe slecht moet je zijn als je op het EK geluk nodig moet hebben met loting.
Sorry, het is objectief heel echt slecht hoor.quote:
Mwah, ik vind het doorselecteren verder wel goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Bartje Ramselaar enzo in de voorselectie
Je, want dat is zo relevant in interlandvoetbal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Mwah, ik vind het doorselecteren verder wel goed.
Ja, opzichquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je, want dat is zo relevant in interlandvoetbal.
Doorselecteren is gewoon zeggen dat je verder gebrek aan kwaliteit hebt op die positie
Jansen en de Jong zijn op dit moment niet veel slechter dan Huntelaar hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, lekker eredivisie killers erin.
En Depay natuurlijk. Dat is echt om je te bescheuren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
Alleen Dijks, Rekik en Afellay snap ik niet.
Ja, maar daar verander je toch niks aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |