nehhhquote:
A men is no onequote:
Ja, dat moest man zijnquote:
Wil je naar meerdere landen dan Thailand?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit met een ZO-Azie dilemma qua visum, mortaxx ben je er
Als ik er toch ben.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je naar meerdere landen dan Thailand?
En dan weer terug naar Thailand? Thailand is visa on arrival he, dus dat maakt geen drol uit. Je kan telkens heen en weerquote:
Ja, werkt dat?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan weer terug naar Thailand? Thailand is visa on arrival he, dus dat maakt geen drol uit. Je kan telkens heen en weer
Je hebt alleen double entry visum nodig als je langer dan maand in Thailand bent. Maar dat is niet zoquote:Op maandag 9 mei 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, werkt dat?
Ik neem aan dat ze niet onbeperkt visa on arrival gooien
Vietnam is voor ons ook visumvrij.
Ja als ik gewoon weer een nieuwe visum exempt krijgt is er geen probleemquote:Op maandag 9 mei 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt alleen double entry visum nodig als je langer dan maand in Thailand bent. Maar dat is niet zo
Volgens mij niet nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja als ik gewoon weer een nieuwe visum exempt krijgt is er geen probleem
ach anders zie ik het snel genoeg als ik thailand niet in kanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee.
Visa on arrival is voor 30 dagen.
In die tussentijd kan je gewoon land uit en in
Nee die doen daar niet moeilijk over hoorquote:
Weten alleen nog niet welk land dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die doen daar niet moeilijk over hoor
Thailand is populair doorreisland dusja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |