Ja, want die zal het wel goed doen als Nederlandse act volgend jaar.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook op Douwe Bob heeft gestemd.
Ja toch? Niet dan?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook op Douwe Bob heeft gestemd.
Je hebt een nieuw topic aangemaakt. De volgende keer kun je beter op "nieuw deel" klikken.quote:
M'n eerste keerquote:Op maandag 9 mei 2016 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja toch? Niet dan?
En zo niet dan toch.
Oke! Thanksquote:Op maandag 9 mei 2016 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw topic aangemaakt. De volgende keer kun je beter op "nieuw deel" klikken.
Heb het nu toch voor je opgelost door dit topic met het vorige deel te koppelen. Geen probleem verder.
Ook niet met de volle aandachtquote:Op maandag 9 mei 2016 23:03 schreef Jason22 het volgende:
Hoe de russische jury het Het optreden van Douwe Bob op tv beleefd: https://www.periscope.tv/100tskaya/1eaJbBgjnnoJX
TCL kreeg (jury- en televoting samen) 2 punten van Rusland. Bij de jury kwamen ze op de 10e plek.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:04 schreef Jane het volgende:
7 punten (van Rusland of wie dan ook) is trouwens wel te weinig hoor. 10 en 12, dát moeten we hebben!
zijn er hier meer van?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:03 schreef Jason22 het volgende:
Hoe de russische jury het Het optreden van Douwe Bob op tv beleefd: https://www.periscope.tv/100tskaya/1eaJbBgjnnoJX
Wel overwogen, maar wordt toch een beetje moeilijk. Jammer hoor. Lijkt me supergezellig!quote:Op maandag 9 mei 2016 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet in de kroeg kijken morgen?
Mja... oké, dan zou dit meevallen. Geen smaak ook, die Russen, he?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
TCL kreeg (jury- en televoting samen) 2 punten van Rusland. Bij de jury kwamen ze op de 10e plek.
Tuurlijk, wees welkom!quote:Op maandag 9 mei 2016 23:10 schreef Frambozenpudding het volgende:
@ Greys,
Is het nog mogelijk om me aan te melden voor voor het ESF kijken in de kroeg morgen? Ik weet nog niet of ik tijd heb, maar het lijkt me iig erg leuk om het gezamenlijk te kijken.Sorry voor deze late vraag, ben pas sinds een paar dagen actief in dit subforum
Hier kan Rusland problemen mee krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:03 schreef Jason22 het volgende:
We lijken ook sprekend op elkaarquote:Op maandag 9 mei 2016 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Is het raar dat ik Greys en Cee nooit uit elkaar kan houden? Zijn het misschien zussen?
Vorig jaar hadden we toch ook een jurylid die streamde? Die kreeg alleen een foei te horen.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier kan Rusland problemen mee krijgen.
Is inderdaad niet slecht en als Estland, Spanje, Zweden, Hongarije, IJsland en Finland ook lief voor ons zijn komt het goed.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
TCL kreeg (jury- en televoting samen) 2 punten van Rusland. Bij de jury kwamen ze op de 10e plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |