TS gebruikt denk ik ook Axe Africa.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:14 schreef MrSalazar het volgende:
RitualsDat is wel heel trieste faggotry. Weet je zeker dat je geen meisje bent?
quote:
Die vond ik niet eens zo slecht toen ik 15 was.quote:
Wel een lekkere geurquote:Op maandag 9 mei 2016 21:22 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die vond ik niet eens zo slecht toen ik 15 was.
quote:
jij koopt zeker enkel wat in de aanbieding isquote:Op maandag 9 mei 2016 21:14 schreef MrSalazar het volgende:
RitualsDat is wel heel trieste faggotry. Weet je zeker dat je geen meisje bent?
Rituals is shit voor wijven. En ik kan kopen wat ik wil aangezien ik dat soort shit in Duitsland koop, waar het 3x zo goedkoop isquote:Op maandag 9 mei 2016 21:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
jij koopt zeker enkel wat in de aanbieding is![]()
Niet je vaste geuren hebben
Ja klopt, ik heb het ook leren kennen door een chickquote:Op maandag 9 mei 2016 21:37 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Rituals is shit voor wijven. En ik kan kopen wat ik wil aangezien ik dat soort shit in Duitsland koop, waar het 3x zo goedkoop is
Ik ook. Ze kreeg die crap steeds voor dr verjaardag van dr tantes en begon er een beetje genoeg van te krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het ook leren kennen door een chick.
Maar dat spul is hemels en de prijs is best ok. Verbruik is ongeveer 1,5/2 flessen per maand.
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:45 schreef bondage het volgende:
Rituals... Slechte ervaring mee. Heb een keer wat van deze zooi van iemand gekregen, helaas was de houder gaan lekken en zat het hele kastje inclusief inhoud eronderGore, plakkerige bende was het.
[ afbeelding ]
Ik maak er een heel plakkerig ritual van bij je moederquote:Op maandag 9 mei 2016 21:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gaat dit over het toetsenbord van de gemiddelde Fok!ker?
Denk dat het vergelijkbaar is. Kastje is voor voorraad en het lag er al paar dagen, zag ineens schuim onder het deurtje tevoorschijn komen. Smerig en door de concentratie erg lastig te verwijderenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gaat dit over het toetsenbord van de gemiddelde Fok!ker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |