Ga afwassen bolle rogquote:
Chrolo is nog steeds een verzuurd naar wijfquote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is Chloro ineens je BFF of zo? Die dikke verdiende dit wel.
Oh nee gelukkig maarquote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chrolo is nog steeds een verzuurd naar wijf
Maak mij niks uitquote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey cachet![]()
Ik hoop niet dat je daardoor als eenzaam kattenvrouwtje eindigt
ik wil ook afgekeurd worden, heb je tips??quote:Op maandag 9 mei 2016 19:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb geen onterecht Wajong, anders had ik hem niet gekregenWant een Wajong krijg je niet zomaar, maar ik ga niet mijn hele dossier hier op het net gooien, zo snugger ben ik dan nog net wel. Dat hebben ze echt wel goed doorgespit. En vonden ze wel reden genoeg om mij af te keuren
Maar ondertussen wel lachen om m'n grapjesquote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chrolo is nog steeds een verzuurd naar wijf
Veel zuchten als je op gesprek moet.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik wil ook afgekeurd worden, heb je tips??
Als goedmakertje van die nazi?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik ga zo cupcake eten die ik heb gekregen.
Pics van je cupcakesquote:Op maandag 9 mei 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik ook een verzuurd naar wijf ben? ;squote:Op maandag 9 mei 2016 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel lachen om m'n grapjes
blaas jezelf niet op hequote:Op maandag 9 mei 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
hey xcachetquote:Op maandag 9 mei 2016 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik ook een verzuurd naar wijf ben? ;s
Nee, mocht je willenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik ook een verzuurd naar wijf ben? ;s
Pffff warm hier hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |