Uiterst vreemd vond ik ook dat bijv. die Henk-Jan (?) zei dat hij vond dat er over het algemeen veel talent bij zat en dat het hem mee viel, terwijl die jonge blonde van de jury weer zei dat hij het ontzettend vond tegenvallen...
quote:Owwww filmpje?? Dank je
Op woensdag 27 november 2002 21:55 schreef _wie het volgende:
Geef het mailadres ff dan stuur ik ze naar je toe. Ze staan strakt ook wel op de site (zie sig) ook het filmpje van haar
Mail ze maar naar christine@mazooka.nl
quote:filmpje zal ik zo online zetten, de pics stuur ik naar je toe.
Op woensdag 27 november 2002 21:59 schreef Christine het volgende:[..]
Owwww filmpje?? Dank je
Mail ze maar naar christine@mazooka.nl
quote:Dank, dank
Op woensdag 27 november 2002 22:00 schreef _wie het volgende:[..]
filmpje zal ik zo online zetten, de pics stuur ik naar je toe.
(Ze komt trouwens nog 2 rondes op tv
)
Ik heb er even het vorige topic op nageslagen en daar kwam ik dit tegen:
quote:
Op zondag 24 november 2002 21:46 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik vond het maar magertjes, er zat ook een hoop lucht tussen. Snap ook niet echt waarom de jury zo lyrisch was over hem.
quote:
Op woensdag 27 november 2002 21:15 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Inderdaad, met wat pruttelgeluides en een paar woorden die op Engels lijken en huppa, je bent door. Had dan dat meisje van Hero doorgelaten
quote:Dat ging over die jongen die in zijn eentje een heel 'bandje' deed.
Op woensdag 27 november 2002 21:18 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik vond hem ook echt overrated door de jury. Het was wel aardig, maar hij sloeg ook een paar keer de plank mis. En zo entertainend was het nou ook weer niet, ik hoor liever een goeie stem. Dus de jury overdreef.
Ik vond dat dus heel erg goed en hij deed me vreselijk denken aan Al Jarreau, dat is ook een stemkunstenaar die met alleen zijn vocal chords een complete orchestratie kan doen. Het is in ieder geval een erg moeilijke techniek en beslist niet voor iedereen weggelegd. Of deze techniek voldoet aan de doelstelling van het programma Idols geloof ik niet, hij is er geen popster mee. Ik denk gewoon dat de jury erg onder de indruk was omdat het echt heel heel heel erg moeilijk is om dit te doen.
-edit- spelfout
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 27-11-2002 22:07]
quote:Echt een geval apart. En ik kan eerlijk zeggen dat ik niemand tegengekomen ben die op haar lijkt
Op woensdag 27 november 2002 21:57 schreef SmashBro het volgende:
Ik vond Wanda echt de grappigste in deze aflevering. Die kop toen ze zong!En ook hoe ze zong, echt lachen.
quote:En je weet ook wanneer? Ik zal kijken of dan weer kan doen...
Op woensdag 27 november 2002 22:02 schreef Christine het volgende:[..]
Dank, dank
)
quote:Natuurlijk, het is goed, maar als je een imitator van Elvis die heel goed was niet door laat, moet je zo iemand ook niet doorlaten, vind ik. Niet consequent.
Op woensdag 27 november 2002 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
Zelden zo gelachen om een TV programma van Yorin![]()
![]()
![]()
Ik heb er even het vorige topic op nageslagen en daar kwam ik dit tegen:
[..]
[..]
[..]Dat ging over die jongen die in zijn eentje een heel 'bandje' deed.
Ik vond dat dus heel erg goed en hij deed me vreselijk denken aan Al Jaro, dat is ook een stemkunstenaar die met alleen zijn vocal chords een complete orchestratie kan doen. Het is in ieder geval een erg moeilijke techniek en beslist niet voor iedereen weggelegd. Of deze techniek voldoet aan de doelstelling van het programma Idols geloof ik niet, hij is er geen popster mee. Ik denk gewoon dat de jury erg onder de indruk was omdat het echt heel heel heel erg moeilijk is om dit te doen.
quote:Ronde twee en drie... ik heb nu echt geen idee wanneer ze weer erop komt, maar ik zal het vragen.
Op woensdag 27 november 2002 22:05 schreef _wie het volgende:[..]
En je weet ook wanneer? Ik zal kijken of dan weer kan doen...
quote:Hij valt hier volledig buiten het profiel dat ze zoeken, bovendien is deze techniek vast en zeker zeer moeilijk want hij klonk echt niet erg goed in mijn oren. Maar hij had meer talent dat het gros van de deelnemers die ik heb gezien
Op woensdag 27 november 2002 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
Zelden zo gelachen om een TV programma van Yorin![]()
![]()
![]()
Dat ging over die jongen die in zijn eentje een heel 'bandje' deed.Ik vond dat dus heel erg goed en hij deed me vreselijk denken aan Al Jaro, dat is ook een stemkunstenaar die met alleen zijn vocal chords een complete orchestratie kan doen. Het is in ieder geval een erg moeilijke techniek en beslist niet voor iedereen weggelegd. Of deze techniek voldoet aan de doelstelling van het programma Idols geloof ik niet, hij is er geen popster mee. Ik denk gewoon dat de jury erg onder de indruk was omdat het echt heel heel heel erg moeilijk is om dit te doen.
quote:ben ik helemaal met je eens, daarom schreef ik ook:
Op woensdag 27 november 2002 22:05 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Natuurlijk, het is goed, maar als je een imitator van Elvis die heel goed was niet door laat, moet je zo iemand ook niet doorlaten, vind ik. Niet consequent.
quote:
Of deze techniek voldoet aan de doelstelling van het programma Idols geloof ik niet, hij is er geen popster mee
quote:Nou, dan zijn wij het dus met elkaar eens
Op woensdag 27 november 2002 22:08 schreef ElizabethR het volgende:[..]
ben ik helemaal met je eens, daarom schreef ik ook:
[..]
quote:Hoe weet jij dat? Ik weet het trouwens wel van iemand anders, maar het is niet leuk om het hier te posten vind ik. Geinteresseerden kunnen mailen (oh en Gelly zou je mij nog een mailtje kunnen sturen vanaf een adres dat je wel gebruikt? Ivm single)
Op woensdag 27 november 2002 22:02 schreef Christine het volgende:[..]
Dank, dank
)
quote:Ik niet maar dat had je vast al wel opgemerkt
Ja, die sokken. Vreselijk. Als ik witte sportsokken aanheb verberg ik ze altijd zo goed mogelijk
quote:Ehm... gokje??
Op woensdag 27 november 2002 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:[..]
Hoe weet jij dat?
Ik bedoelde natuurlijk MINSTENS twee rondes, want ze is super goed
quote:Dank je! Hoe lang blijft deze online staan?
Op woensdag 27 november 2002 22:26 schreef _wie het volgende:
Dit is de linkgebruik doel opslaan als. Is ongeveer 10mb
quote:Nee. Is dat echt waar
Op woensdag 27 november 2002 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik niet maar dat had je vast al wel opgemerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |