welneequote:
Vind ik ookquote:
I agree.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:06 schreef LeesFoknl het volgende:
"JustTalkBullshit" zou een betere naam voor je zijn beste "JustTalkLove" ... hehe!
![]()
Ssttt (laat me even mijn frustraties van me afschrijven)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:55 schreef Koenz0r het volgende:
Jezus Christus, moet jij niet werken ofzo?
Goede vraag van je.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:56 schreef Koettie het volgende:
Waarom zit je er zo mee? En waarom staat dit bij SEX?
Omdat ik niet zomaar de mond gesnoerd wil worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:08 schreef Koettie het volgende:
Maar waarom zoveel emoties door een ban op een forum? Klinkt niet echt gezond.
Wat een onzin. Ben jij een troll misschien ?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:32 schreef Koenz0r het volgende:
Haha dit moet een trol zijn. Dat kan niet anders.
Correct. Die bedenking heb ik mezelf ook gemaakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:43 schreef FlyDutchMan het volgende:
Misschien is enige introspectie ook op zijn plaats. Op zich is het namelijk niet heel raar dat men op zo'n forum een tikje minder vergevend is dan op een algemeen forum als FOK!. Het onderwerp is natuurlijk gevoelig voor gekloot.
Ik laat het wel los hoor. Maar dat heeft even tijd nodig. Ik voel me verontwaardigd. Onmenselijk behandeld, als een stuk vuil. Dat je zomaar op straat zet, etc.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:53 schreef Koettie het volgende:
Relativeren is ook een vak blijkbaar. Logisch dat je baalt maar gekwetst zijn door zoiets..
Klopt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:13 schreef bondage het volgende:
Wat wil je precies bereiken met dit topic? Beetje klagen over een ander forum lijkt me meer op zijn plek in KLB, als het al ergens een plek heeft... Je hebt een ban op een forum waar je blijkbaar al niet zoveel mee hebt. Lekker laten zo en verder gaan met je leven.
Tijdje geleden (ander topic dat ik er gelezen had) kregen ze een tekort aan leden. Er was een massale uitstroom. Ik heb het topic niet verder doorlezen. Hoeft voor mij ondertussen ook niet meer. Gezien ik toch niet meer betrokken ben bij deze zaak. Ik zit nu bij de uitgeslotenen (in dat kamp).quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:39 schreef Koettie het volgende:
Waarom? Ze kiezen er zelf voor en kunnen vertrekken wanneer ze willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop