Vind kettingen er wel iets te snel al fout uti zienquote:
Alleen goud.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind kettingen er wel iets te snel al fout uti zien
ik vind hondenpootjes het allerergstequote:Op maandag 9 mei 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Vinden jullie tekst tattoos ook bijna altijd lelijk
Ligt er heel erg aan.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Vinden jullie tekst tattoos ook bijna altijd lelijk
Antwoord aub, Ama.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weenie ama zit in die kringen die weet het vast
Lijkt me een van de pijnlijkste jaquote:
o maar jou interesseert me eigenlijk niet (LOL fa2)quote:
Wat voor tats heeft zij?quote:Op maandag 9 mei 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga mijn volgende tat tegelijk met mn moeder zetten als ze nieuwe neemt.
Leuk he
Wereldbol tochquote:
heb vandaag gewerkt hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel grappig dat je schijnbaar high class bent maar zo lang geen werk kan vinden
Volgens mij best populair lijkt me onder reizigers.quote:
Kruisje en kleinere tats voor ons (kinderen)quote:
Oh, ik ga niet om met dat volk.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij best populair lijkt me onder reizigers.
das waar.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets noemenswaardigs maar heb bills to pay mouths to feed hè
kompas op bovenrug welquote:Op maandag 9 mei 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij best populair lijkt me onder reizigers.
Ik zou wel eens willen zien hoeveel procent van die mensen echt een duidelijk plan hebben.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
En deze uitspraak ook trouwens
[ afbeelding ]
Dat kan ik je ook wel vertellen dat dat er weinig zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien hoeveel procent van die mensen echt een duidelijk plan hebben.
Waarom tattooeren mensen dat dan.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ik je ook wel vertellen dat dat er weinig zijn
Het komt uit Lord of the rings ook hequote:
Waarom zou je iets tattooeren wat niet op je van toepassing is.quote:
Geen idee, misschien willen ze een statement maken naar iedereen die denkt dat het wel zo is?quote:Op maandag 9 mei 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou je iets tattooeren wat niet op je van toepassing is.
Snap het niet
Ik vind het maar een dom statement.quote:Op maandag 9 mei 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, misschien willen ze een statement maken naar iedereen die denkt dat het wel zo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |