quote:
Iemand op bodybuiding.com livestreamede toen wel zn suicide.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel belangrijke prioriteiten als je depressief bent natuurlijk
Inderdaad. Als je het vervolgens niet uitvoert snap ik het wel maar als het echt was is dat wel heel raar jaquote:Op maandag 9 mei 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand op bodybuiding.com livestreamede toen wel zn suicide.
Dat was heel vreemd.
Waarom zou je dat doen.
Een enkeltje internetfaamquote:Op maandag 9 mei 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
Daarvoor zou ik ook wel tc'tje zetten voor jullie
hoezo slagersquote:Op maandag 9 mei 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Pff, morgen hele dag slagers en supermarkten afstruimen.
Drukte.
Hou je je dan ook nog braaf aan #Nomeat?quote:
Ja tuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je je dan ook nog braaf aan #Nomeat?
Jan Mulder is niet helemaal goed.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
DIe Jan Mulder is trouwens echt de grootste totaalidioot van het weekend geworden
Hij vond dat de Graafschap wle iets te hard juichte bij de 1-1quote:
Wat moesten ze volgens hem doen, huilen?quote:Op maandag 9 mei 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij vond dat de Graafschap wle iets te hard juichte bij de 1-1![]()
Was behoorlijk Calimero allemaal ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat moesten ze volgens hem doen, huilen?
Jan Mulder is er zo eentje die oprecht niet snapt waarom niet ieder weekend heel Nederland klapt voor Ajax.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was behoorlijk Calimero allemaal ja.
Totaal niet duidelijk ook welke club ze aanhangen daar
Goeie oefening tochquote:Op maandag 9 mei 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
http://www.theladbible.co(...)g-five-a-side-080516
Om die foto's hahahah
Ik zou niet kijken als ik jou was fokkie
ik vind ladbible echt karig tegenwoordigquote:Op maandag 9 mei 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
http://www.theladbible.co(...)g-five-a-side-080516
Om die foto's hahahah
Ik zou niet kijken als ik jou was fokkie
Alsof de ladbible ooit goed wasquote:Op maandag 9 mei 2016 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind ladbible echt karig tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |