Ja, heb het idee dat festivalgangers wel echte kenners zijn zeg maar, ook van de kleinere bandjesquote:
Dat moet wel.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Terwijl ik bij de Editors enzo al zoiets heb van: Hmm, ken ik daar een nummer van?
ik heb net een HEEL leuke date gehadquote:
Die komt me wel bekend voor jaquote:
Nee joh, dat is helemaal niet zoquote:Op maandag 9 mei 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heb het idee dat festivalgangers wel echte kenners zijn zeg maar, ook van de kleinere bandjes
Terwijl ik bij de Editors enzo al zoiets heb van: Hmm, ken ik daar een nummer van?
Haha oke okequote:Op maandag 9 mei 2016 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee joh, dat is helemaal niet zode helft komt niet voor de muziek en op werchter heel veel meisjes met papa's voor de mannelijke bandjes enzo, veel populaire dingen. Gewone mensen volk hoor
wat moet ik vertellenquote:
quote:
Mwehh, je ziet heeel veel hetzelfde. Van deze line up.. zoooo veel al gezien. Grote namen ook bedoel ikquote:Op maandag 9 mei 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha oke oke
Als je elk jaar festivals bezoekt groeit het aantal artiesten wat je live ziet ook enorm natuurlijk
wat heb je gedaan, wat voor jongen is het.. ja gewoon?quote:
Van de Giro d'Italia en we hebben lekker gewandeld en gekooktquote:Op maandag 9 mei 2016 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ken je hem van, wat hebben jullie gedaan etc.
Wow, je laat er geen gras over groeien.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Van de Giro d'Italia en we hebben lekker gewandeld en gekookt
hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, je laat er geen gras over groeien.
Hopelijk wordt het wat
Net ontmoet, nu al bij hem thuis geweest (of hij bij jou) voor het koken.quote:
Opa speakingquote:Op maandag 9 mei 2016 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net ontmoet, nu al bij hem thuis geweest (of hij bij jou) voor het koken.
Is toch wat anders dan eerst tijdenlang tinderen of appen.
Ja was bij mij.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net ontmoet, nu al bij hem thuis geweest (of hij bij jou) voor het koken.
Is toch wat anders dan eerst tijdenlang tinderen of appen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |