Wat had je gedaan danquote:Op zondag 8 mei 2016 22:48 schreef JanCees het volgende:
Kreeg nog reprimande van scheidsrechter van onszelf vandaag
Watjes bij tegenstander pff
Net Ronaldoquote:Op zondag 8 mei 2016 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
M'n mannetje paar keer onderuit gegooid
Maar ze laten zich toch vallen
Naar rechts swipen en dan gesprek wissenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
ik wil het gesprek met mijn ex verwijderen op whatsapp maar het lukt niet![]()
ik kan geen enkel gesprek verwijderen
jullie wel?
kan niet bij androidquote:
Apartquote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
kan niet bij android
daar moet je het gesprek indrukken en dan verschijnt er een prullenbakje waarmee je het kan verwijderen, maar dat werkt dus niet bij mij
dan staat het gesprek er waarschijnlijk nog steedsquote:Op zondag 8 mei 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart
En z'n nummer verwijderen? Of heb je dat al gedaan?
ik wil dat gewoon weg hebben uit mijn mobielquote:
Hm nja, dat wil ik niet. Dan wacht ik wel op een update dat ik het wel kan verwijderenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, misschien als je opnieuw installeert, als je verder niet echt iets heel graag wil bewaren.
Bij mij werkt het wel? Raarquote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
kan niet bij android
daar moet je het gesprek indrukken en dan verschijnt er een prullenbakje waarmee je het kan verwijderen, maar dat werkt dus niet bij mij
Was het gesprek al lang geleden of pas nieuw?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm nja, dat wil ik niet. Dan wacht ik wel op een update dat ik het wel kan verwijderen
ja heb mobiel al uit en aan gedaan, app afgesloten enzoquote:Op zondag 8 mei 2016 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel? Raar
FF app opnieuw opstarten enzo proberen
Het gesprek is van september 2014quote:Op zondag 8 mei 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het gesprek al lang geleden of pas nieuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |