die scharnierpunt zorgt er juist voor dat hij zich tegen de wind in richt. Lijkt me de beste manier om hem heel te houden. Ik denk niet dat hij perse zal scheuren als je hem vastzet.. eerder dat hij omwaait.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:03 schreef derLudolf het volgende:
Maar lijkt me dat er een scharnierpunt zit in die constructie. Die zou je kunnen fixeren.
Maar ik denk niet dat die constructie daarop berekend is, oftewel, als er dan veel wind staat waait je hele parasol mogelijk naar de kloten
dat klopt, dan blijft hij staan. En klappert vervolgens alsnog kapot.. maar hij viel tenminste niet omquote:Op zondag 8 mei 2016 21:42 schreef NotToBe het volgende:
[..]
Goeie oplossing voor die past binnen wat hier vaak wordt geroepen: keilbouten
Of hij flikkert omver en trekt een stoeptegel meequote:Op zondag 8 mei 2016 22:30 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
dat klopt, dan blijft hij staan. En klappert vervolgens alsnog kapot.. maar hij viel tenminste niet om
Zorgen dat je m vastzet op een stelconplaatquote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of hij flikkert omver en trekt een stoeptegel mee
Dat is ook een optie natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2016 22:53 schreef NotToBe het volgende:
[..]
Zorgen dat je m vastzet op een stelconplaat
Dit.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
die scharnierpunt zorgt er juist voor dat hij zich tegen de wind in richt. Lijkt me de beste manier om hem heel te houden. Ik denk niet dat hij perse zal scheuren als je hem vastzet.. eerder dat hij omwaait.
chemische lucht ankersquote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef machtpen het volgende:
Het enige wat echt werkt is een plintentrap met chemische ankers.
Vervelend. Zit je zo in de chemische lucht onder je parasol.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |