Da's wel lekkerquote:Op zondag 8 mei 2016 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaa, denk daar aan!
[..]
Al heb ik wel appartementje, geluk gehad met sociale woningbouwghighgihg
Weet niet.. ligt er ook een beetje aan waar ik een baan kan krijgen enzo. Maar liever niet, ben geen stadsmensquote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's wel lekker![]()
Je blijft daar ook nog wel hangen als je klaar bent met studeren?
Wat zijn je voorkeuren?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou liever niet in Utrecht blijven wonen als ik klaar ben.
HEIDENquote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
Waar wil je dan naartoe?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik niet echt, al lijkt in het zuiden wonen me in elk geval helemaal niets voor mij.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet.. ligt er ook een beetje aan waar ik een baan kan krijgen enzo. Maar liever niet, ben geen stadsmens
[..]
Wat zijn je voorkeuren?
Ow ik dacht dat jij juist wel een stadsmens wasquote:Op zondag 8 mei 2016 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet.. ligt er ook een beetje aan waar ik een baan kan krijgen enzo. Maar liever niet, ben geen stadsmens
[..]
Wat zijn je voorkeuren?
Komt door mij zeker?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik niet echt, al lijkt in het zuiden wonen me in elk geval helemaal niets voor mij.
Pffquote:Op zondag 8 mei 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik niet echt, al lijkt in het zuiden wonen me in elk geval helemaal niets voor mij.
Hoezo dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat jij juist wel een stadsmens was
Ja nee, Brabant, Limburg en Zeeland hoeven echt niet voor mij.quote:
Haha, nee ik ben echt een brabants plattelandsmeisje. Incl tijdje 's ochtends vroeg mest scheppen en 's avonds weerquote:Op zondag 8 mei 2016 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Je ziet er niet uit als een rustig dorpsmeisje
Ja hoezo danquote:Op zondag 8 mei 2016 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja nee, Brabant, Limburg en Zeeland hoeven echt niet voor mij.
Dan zou ik nog eerder in Friesland gaan wonen.
Dat hele trots zijn op brabant gebeuren bijvoorbeeld, zou me er echt nooit op mijn gemak voelen. :$quote:
hahah ja okequote:Op zondag 8 mei 2016 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hele trots zijn op brabant gebeuren bijvoorbeeld, zou me er echt nooit op mijn gemak voelen. :$
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja nee, Brabant, Limburg en Zeeland hoeven echt niet voor mij.
Dan zou ik nog eerder in Friesland gaan wonen.
Leukquote:Op zondag 8 mei 2016 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nee ik ben echt een brabants plattelandsmeisje. Incl tijdje 's ochtends vroeg mest scheppen en 's avonds weer![]()
Trots op iets waar je geen invloed op hebtquote:Op zondag 8 mei 2016 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hele trots zijn op brabant gebeuren bijvoorbeeld, zou me er echt nooit op mijn gemak voelen. :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |