Daarom zeg ik dat het geen probleem is, als je er geen last van hebt met slapen.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er bestaat maar 1 waarheid in jouw wereld he ?
Niet eten na middernacht was een Gremlins verwijzingquote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt er last van, sommige beetje buikpijn als ze gaan liggen achja
Maar dat niet eten na 8 uur, niet eten na middernacht, is zo`n fabeltje![]()
Ligt eraan wat je eet, wanneer je iets eet maakt geen drol uit
Ja nou en dat weet ze dus niet, daarom vraagt ze hetquote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het geen probleem is, als je er geen last van hebt met slapen.
Lezen, my dear.
O ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nou en dat weet ze dus niet, daarom vraagt ze het![]()
Flapdrol
oke dan ga ik dat even makenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet bijna altijd tussen 11 en 12 nog restjes avondeten
Misschien kun je morgenochtend een rapportage komen maken in dit topic.quote:
ja, zal ik doenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je morgenochtend een rapportage komen maken in dit topic.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, zal ik doen
misschien kan de rest dan ook even nu nog wat eten, dan kunnen we de resultaten vergelijken
Ik heb bijzonder weinig in huis.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, zal ik doen
misschien kan de rest dan ook even nu nog wat eten, dan kunnen we de resultaten vergelijken
oh maar jij doet het wel vaker tochquote:
Ik ben bang dat deze film mij niet echt doet bekorenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat er een ongeoorloofde Batman Dracula film bestaat van Andy Warhole?
Hij staat zelfs op youtube.
Gisteren 5 jillz op het terras gedronken. Op terras ging wel. Toen naar huis. Lag daarna heel snel knock out thuisquote:
Het is Warhole, dus tuurlijk is het kut.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben bang dat deze film mij niet echt doet bekoren
Volgens een vriend van me op het leidse viel het allemaal wel mee eigenlijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel gezellig op het leidse zeg.
Snap het alleen niet, op VBL zeggen ze altijd dat in Nederland alleen feyenoord idioten heeft in het publiek.
Waren ook een stel mafklappers jaquote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel gezellig op het leidse zeg.
Snap het alleen niet, op VBL zeggen ze altijd dat in Nederland alleen feyenoord idioten heeft in het publiek.
Oh zonder twijfel.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me op het leidse viel het allemaal wel mee eigenlijk.
oppleurenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit wordt gezien als de gemiddelde Feyenoord-supporter
"Harde kern"quote:Op zondag 8 mei 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit wordt gezien als de gemiddelde Feyenoord-supporter
Je kan er zo bijquote:
Als ik je alcoholverhalen zo lees ben je wel meer dan 3minuten kwijt die je niet meer terug krijgtquote:Op zondag 8 mei 2016 22:40 schreef Flippiee het volgende:
Bedankt Fokkie. 3 minuten van mijn leven die ik niet meer terug krijg
Manmanmanman. Gisteren was een klein rampje om eerlijk toe te geven.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik je alcoholverhalen zo lees ben je wel meer dan 3minuten kwijt die je niet meer terug krijgt
Dat vermoedde ik alquote:Op zondag 8 mei 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die staat altijd wel garant voor een bannetje.
Warmte speelt wel grote rol danquote:Op zondag 8 mei 2016 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren 5 jillz op het terras gedronken. Op terras ging wel. Toen naar huis. Lag daarna heel snel knock out thuis![]()
Voor het nageslacht dit.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:46 schreef Flippiee het volgende:
Als Janssen bij AZ blijft dan wordt AZ volgend seizoen kampioen
wat voor medicijnen voor watquote:Op zondag 8 mei 2016 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En het feit dat ik aan medicijnen zit.(Beetje onhandig dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |