Klinkt gezelligquote:Op zondag 8 mei 2016 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Een zus, (pleeg)broer en broertje. Die waren er allemaal donderdag en mijn broer bleef ook slapen
. En donderdag was mn kleine neefje er ook en mn zus haar man enzo
dus gezellig
Nee, mn broertje en zus enzo gingen 's avonds gewoon naar huis. Mn ouders hebben grote caravan, die is van hun zelf. En ik had eigen tentje (zo'n opgooiding) en mn broer ookquote:Op zondag 8 mei 2016 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt gezelligMet z'n alle in zo'n familietent ook?
Ah ja tof tof.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, mn broertje en zus enzo gingen 's avonds gewoon naar huis. Mn ouders hebben grote caravan, die is van hun zelf. En ik had eigen tentje (zo'n opgooiding) en mn broer ook.
Het filmen heb ik dan ook overgelaten aan mensen die daarvoor betaald wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net als de eindsprint langs je heen zoeft slaat je camera af
Wel mooi hoor, die Giro
Ja ik ook, ging om foto's. Ik 15 keer achter elkaar klikken blijft de spiegel in eens open staanquote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Het filmen heb ik dan ook overgelaten aan mensen die daarvoor betaald worden
Vroeger sliep ik wel met mn zusje in tentje hoor, was veel gezelligerquote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja tof tof.
Wij hadden vroeger ook caravan voor m'n ouders en tentjes voor mij en m'n broertje
Omdat je snurkte zeker?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook caravan voor m'n ouders en tentjes voor mij en m'n broertje
Hey VA. Leuk weekend gehad?quote:
quote:
Hola chicaquote:
Dan had je een grotere tent moeten kopen, wij hebben er eentje waar 8-10 man inpassenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:57 schreef Fera het volgende:
Ik vond in een tentje slapen echt kut. Veel te klein.
Kocht ik niet, deden mijn ouders.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan had je een grotere tent moeten kopen, wij hebben er eentje waar 8-10 man inpassen
Als Feyenoorders blij zijn, zal Ajax niet hebben gewonnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, dat kwam pas toen ik fattie werd
Nee als je jong bent is dat toch veel leuker dan bij je ouders in de caravan
Heb je Ajax nog gezien Neeltje?
Wanneer afspreken G?quote:
PSV kampioen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Feyenoorders blij zijn, zal Ajax niet hebben gewonnen.
Ik kijk al maanden niet. Het is te slecht om aan te zien.
Dan zullen de Feyenoorders, Utrechters en ADO supporters wel weer content zijn voor dit seizoen.quote:
Naja 1-1 tegen de graafschap in een finale wedstrijd zegt inderdaad al genoegquote:Op zondag 8 mei 2016 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Feyenoorders blij zijn, zal Ajax niet hebben gewonnen.
Ik kijk al maanden niet. Het is te slecht om aan te zien.
Vergeet de aanhangers van elke provincieclub nietquote:Op zondag 8 mei 2016 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zullen de Feyenoorders, Utrechters en ADO supporters wel weer content zijn voor dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |