Ik ookquote:
Ik had altijd een shirt mee voor eroverheen.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
In het water gaat het wel, maar vooral het moment van aantrekken en laten zien. Tering ey. Laatste drie keer dat ik zou gaan zwemmen lukte het met gewoon niet, dus ging zwemmen steeds niet door, door mij
. MAAR WIL ZWEMMEN
In een zwembad al helemaal, met dat afschuwelijke licht.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:58 schreef Crack_ het volgende:
Maar bij mij ligt het er ook wel aan waar het is. Bij een gesloten iets (zwembad oid) vind ik het 'enger' dan bij zee ofzoiets. Heb je dat ook?
WHYquote:Op zondag 8 mei 2016 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had altijd een shirt mee voor eroverheen.
ja dat verbranden wel ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan ben je minder naakt en verbrand je minder snel.
ah ja ik heb ook eentje met een beugel nu en klopt, je hebt hem toch niet vaak aan dus gaat wel lang meequote:Op zondag 8 mei 2016 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, liever goedkoop natuurlijk.. heb ook een van de h&m nu met beugel. Dat vind ik wel fijn, meer bh achtige bikini.. niet zo'n flutbikini bedoel ik. Maar die hebben ze bijna nooit bij de h&m.. Dus dan ga ik wel hunkie. Ook omdat je toch echt meeega lang doet met een bikini
.
Maar moet ook kleurtje voordat ik ga, ben nu zo wit. Jij dan?
[..]
Ohh echt![]()
ja ga wel kijken maar moet zondag werken, dat is wel jammer
Oh.. oranje hahahaha nee dat is echt té lelijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ah ja ik heb ook eentje met een beugel nu en klopt, je hebt hem toch niet vaak aan dus gaat wel lang mee
neuh, ik vind het niet echt erg dat ik wit ben. Ik ga sowieso niet onder ze zonnebank en zelf doen is paar jaar geleden soms wel gelukt, maar laatste keer kreeg ik opmerking dat ik toch wel beetje oranje was LOL![]()
!! en het stinkt en het is ook best moeilijk. en je wilt snel al nog een keer doen waardoor je te oranje wordt
whut, hoezo?quote:
Ja, dat ging een beetje verkeerdquote:Op zondag 8 mei 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. oranje hahahaha nee dat is echt té lelijk.
En mja, ik ben niet wit ik ben bleek. Nee, bij mij is het echt té wit, ben witter dan oranje mensen
[..]
whut, hoezo?
hahahaha dat is echt te lelijk.. maarja ja. Doe je ook maar één keerquote:Op zondag 8 mei 2016 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat ging een beetje verkeerd![]()
Ik ben ook wel wit, maar niet te wit ofzo
Hoe zou jij dan bruin willen worden voor je vakantie dan?
maaja, eigenlijk ga je toch ook wel op vakantie om bruin te worden tochquote:Op zondag 8 mei 2016 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha dat is echt te lelijk.. maarja ja. Doe je ook maar één keer
Shit, ja goede vraagmaar vakantie is wel pas 18 augustus?!
Jawel, maar is meer voor verbranden eigenlijk.. is daar overdag 33 gradenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
maaja, eigenlijk ga je toch ook wel op vakantie om bruin te worden tochnouja, niet als hoofddoel bruin worden, maar mensen snappen wel dat je nog niet bruin bent dan toch
Kun je niet af en toe een half uurtje op je balkon bruinen?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar is meer voor verbranden eigenlijk.. is daar overdag 33 graden
Weet nog niet, heb net mailtje uitgedaan met hoeveel van de practicals verplicht zijn. Als ze dat allemaal zijn, zal ik zo goed als nooit zonnen tot 30 juniquote:Op zondag 8 mei 2016 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je niet af en toe een half uurtje op je balkon bruinen?
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet nog niet, heb net mailtje uitgedaan met hoeveel van de practicals verplicht zijn. Als ze dat allemaal zijn, zal ik zo goed als nooit zonnen tot 30 juni. Dan moet ik iedere dag naar school + minimaal 1 volle dag in het weekend werken
.
Maar kan me echt niet voorstellen dat ik iedere dag verplichte les zou hebben.. Het is namelijk alsnog zelfstudie achter pc. Wageningen is er wel van om dat soort dingen soms te verplichten op school te maken, maar vijf dagen?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |