Waren ook een stel mafklappers jaquote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel gezellig op het leidse zeg.
Snap het alleen niet, op VBL zeggen ze altijd dat in Nederland alleen feyenoord idioten heeft in het publiek.
Oh zonder twijfel.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me op het leidse viel het allemaal wel mee eigenlijk.
oppleurenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit wordt gezien als de gemiddelde Feyenoord-supporter
"Harde kern"quote:Op zondag 8 mei 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit wordt gezien als de gemiddelde Feyenoord-supporter
Je kan er zo bijquote:
Als ik je alcoholverhalen zo lees ben je wel meer dan 3minuten kwijt die je niet meer terug krijgtquote:Op zondag 8 mei 2016 22:40 schreef Flippiee het volgende:
Bedankt Fokkie. 3 minuten van mijn leven die ik niet meer terug krijg
Manmanmanman. Gisteren was een klein rampje om eerlijk toe te geven.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik je alcoholverhalen zo lees ben je wel meer dan 3minuten kwijt die je niet meer terug krijgt
Dat vermoedde ik alquote:Op zondag 8 mei 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die staat altijd wel garant voor een bannetje.
Warmte speelt wel grote rol danquote:Op zondag 8 mei 2016 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren 5 jillz op het terras gedronken. Op terras ging wel. Toen naar huis. Lag daarna heel snel knock out thuis![]()
Voor het nageslacht dit.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:46 schreef Flippiee het volgende:
Als Janssen bij AZ blijft dan wordt AZ volgend seizoen kampioen
wat voor medicijnen voor watquote:Op zondag 8 mei 2016 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En het feit dat ik aan medicijnen zit.(Beetje onhandig dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |