Daarom zeg ik dat het geen probleem is, als je er geen last van hebt met slapen.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er bestaat maar 1 waarheid in jouw wereld he ?
Niet eten na middernacht was een Gremlins verwijzingquote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt er last van, sommige beetje buikpijn als ze gaan liggen achja
Maar dat niet eten na 8 uur, niet eten na middernacht, is zo`n fabeltje![]()
Ligt eraan wat je eet, wanneer je iets eet maakt geen drol uit
Ja nou en dat weet ze dus niet, daarom vraagt ze hetquote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het geen probleem is, als je er geen last van hebt met slapen.
Lezen, my dear.
O ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nou en dat weet ze dus niet, daarom vraagt ze het![]()
Flapdrol
oke dan ga ik dat even makenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet bijna altijd tussen 11 en 12 nog restjes avondeten
Misschien kun je morgenochtend een rapportage komen maken in dit topic.quote:
ja, zal ik doenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je morgenochtend een rapportage komen maken in dit topic.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, zal ik doen
misschien kan de rest dan ook even nu nog wat eten, dan kunnen we de resultaten vergelijken
Ik heb bijzonder weinig in huis.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, zal ik doen
misschien kan de rest dan ook even nu nog wat eten, dan kunnen we de resultaten vergelijken
oh maar jij doet het wel vaker tochquote:
Ik ben bang dat deze film mij niet echt doet bekorenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wisten jullie dat er een ongeoorloofde Batman Dracula film bestaat van Andy Warhole?
Hij staat zelfs op youtube.
Gisteren 5 jillz op het terras gedronken. Op terras ging wel. Toen naar huis. Lag daarna heel snel knock out thuisquote:
Het is Warhole, dus tuurlijk is het kut.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben bang dat deze film mij niet echt doet bekoren
Volgens een vriend van me op het leidse viel het allemaal wel mee eigenlijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel gezellig op het leidse zeg.
Snap het alleen niet, op VBL zeggen ze altijd dat in Nederland alleen feyenoord idioten heeft in het publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |