Liefquote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik steun je hoor.
Al kan ik beter geen alcohol drinken op warme dagen.
omdat ik zo al ga slapenquote:
Uhm nee, je komt juist moeilijk in slaap omdat je honger hebtquote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kom je misschien moelijk in slaap omdat je lichaam aan het werk gaat
Snachts gaat je lichaam naar huis, dwdd gtst en pauw kijken en daarna te bed??quote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kom je misschien moelijk in slaap omdat je lichaam aan het werk gaat
Ik eet bijna altijd tussen 11 en 12 nog restjes avondetenquote:
Met honger slapen is ook niet handig nee. Maar een hele maaltijd is volgens mij ook niet goed.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee, je komt juist moeilijk in slaap omdat je honger hebt
Een zak chips wel??quote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met honger slapen is ook niet handig nee. Maar een hele maaltijd is volgens mij ook niet goed.
Ik zou niet inzien waarom niet, als je er geen last van hebt met slapen.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met honger slapen is ook niet handig nee. Maar een hele maaltijd is volgens mij ook niet goed.
Dat is 't 'm nou netquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou niet inzien waarom niet, als je er geen last van hebt met slapen.
Een van de eerste hitsquote:Hierdoor bestaat de kans dat wat je laat op de avond eet, 's nachts half verteerd in je maag achterblijft. Dit kan de nachtrust verstoren.
Dat is heel leuk voor jequote:Op zondag 8 mei 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik ken meer mensen die na het eten in slaap vallen dan moeite hebben met slapen.
Niet iedereen krijgt er last van, sommige beetje buikpijn als ze gaan liggen achjaquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |