blauwe bessenquote:Op zondag 8 mei 2016 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zal ik eens voor lekkers gaan halen voor morgen?
wat is er morgen?quote:Op zondag 8 mei 2016 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kip.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
hier in arnhem zit een salon die brazilian inderdaad voor 35 doet en hele benen is 50 woowquote:Op zondag 8 mei 2016 12:36 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, ja ik denk ook maximaal.. En true Sofje, denk dat ik dat wel ga doen. Maar is nog best duur, 35 euro ongeveer. Hoe duur zijn benen?
quote:Op zondag 8 mei 2016 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hier in arnhem zit een salon die brazilian inderdaad voor 35 doet en hele benen is 50 woow
eierkoekenquote:
geen idee mehhhquote:
nog keerquote:
Ja, of bij chineesje. Nouja, brazilian bij chineesje mwehhh.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee mehhh
misschien even doorzoeken, denk wel dat het goedkoper kan
ik had vorig jaar in de zomer 50 euro van de oma van mijn ex gekregen en daarvan heb ik echt een vet mooie bikini gekocht bij de hunkemollerquote:Op zondag 8 mei 2016 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga bikini![]()
Moet ook nog bij kopen voor vakantie, vind mooie passende bikini kopen wel echt lastig
Wauwww, wat tofquote:Op zondag 8 mei 2016 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had vorig jaar in de zomer 50 euro van de oma van mijn ex gekregen en daarvan heb ik echt een vet mooie bikini gekocht bij de hunkemoller
Ga je nog ESF kijken?quote:Op zondag 8 mei 2016 12:50 schreef Crack_ het volgende:
Kan niet wachten tot ik mn punten terug heb. En zin in zwemmen omg.
Jaquote:
Jaa, liever goedkoop natuurlijk.. heb ook een van de h&m nu met beugel. Dat vind ik wel fijn, meer bh achtige bikini.. niet zo'n flutbikini bedoel ikquote:Op zondag 8 mei 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Jahij zit ook echt mooi, dus misschien kun je daar ook wel eentje vinden. Maarja, wel wat prijziger in tegenstelling tot h&m ofzo
Ohh echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |