ja hallo je leest het toch net, hartstikke slecht voor jequote:Op zondag 8 mei 2016 00:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Als straight edger eet je ook geen fruit?
doe ook ff bronvermelding dan hommeltjequote:Op zondag 8 mei 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
's Ochtends een verse jus bij het ontbijt is niet per se gezond, zegt de Gezondheidsraad. In de vandaag uitgebrachte 'Richtlijnen goede voeding' staat dat fruitsappen een verhoogde kans op diabetes geven. Ze bevatten vaak een hoog suikergehalte, net als frisdrank. Een glas sinaasappelsap is net zo ongezond als een glas cola.
Vice-voorzitter Daan Kromhout van de Gezondheidsraad legt uit hoe dat zit: "De suikers in vers geperste jus worden meteen in het lichaam opgenomen omdat ze in vloeibare vorm zijn. Daardoor kunnen ze door het lichaam ook meteen als vet worden opgeslagen." Als mensen een te hoog vetpercentage krijgen, lopen ze een licht verhoogd risico op diabetes.
Als mensen fruit eten, gaat de opname in het lichaam veel trager.
jeetje
mijn bronvermelding is googlequote:Op zondag 8 mei 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe ook ff bronvermelding dan hommeltje
maar goed, fruit is toch kut dus goed om te weten
Cola heeft zeker ook vitamine c.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
In een glas sinaasappelsap zit even veel suiker als een glas cola
Je moet gewoon ontbijten zoals die acteur van Dalles - met die hoed, even zijn naam kwijt - die gooide cornflakes niet door de melk, maar door de whisky. Heel gezond voor je.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
's Ochtends een verse jus bij het ontbijt is niet per se gezond, zegt de Gezondheidsraad. In de vandaag uitgebrachte 'Richtlijnen goede voeding' staat dat fruitsappen een verhoogde kans op diabetes geven. Ze bevatten vaak een hoog suikergehalte, net als frisdrank. Een glas sinaasappelsap is net zo ongezond als een glas cola.
Vice-voorzitter Daan Kromhout van de Gezondheidsraad legt uit hoe dat zit: "De suikers in vers geperste jus worden meteen in het lichaam opgenomen omdat ze in vloeibare vorm zijn. Daardoor kunnen ze door het lichaam ook meteen als vet worden opgeslagen." Als mensen een te hoog vetpercentage krijgen, lopen ze een licht verhoogd risico op diabetes.
Als mensen fruit eten, gaat de opname in het lichaam veel trager.
jeetje
Wat een vent hequote:Op zondag 8 mei 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet alles hoef je te vergelijken met bb
nee dat is het niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe ook ff bronvermelding dan hommeltje
maar goed, fruit is toch kut dus goed om te weten
Mooi, ik stap weer over op kaasblokjes en borrelnootjesquote:Op zondag 8 mei 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hallo je leest het toch net, hartstikke slecht voor je
interessantquote:Op zondag 8 mei 2016 00:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat was mijn groente vanavond.
Geen zin om te stomen, duurde te lang.
Nee, daar gaan we niet heen.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk, dit gaat meer naar een Merci chocolaatjes-reclame toe.
oquote:Op zondag 8 mei 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
ik dacht overigens altijd dat fruitsuiker niet geheel te vergelijken valt met normale suiker op gebied van schadelijkheid
162.000.000ste post.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
J.R heette die toch?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet gewoon ontbijten zoals die acteur van Dalles - met die hoed, even zijn naam kwijt - die gooide cornflakes niet door de melk, maar door de whisky. Heel gezond voor je.
Klopt. Propaganda..quote:Op zondag 8 mei 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
ik dacht overigens altijd dat fruitsuiker niet geheel te vergelijken valt met "normale" suiker op gebied van schadelijkheid
quote:
rt dood ga je toch welquote:Op zondag 8 mei 2016 00:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt. Propaganda..
En anders gaan we er maar lekker dood van, boeiend.
ik gebruik altijd doritos als lepel bij cornflakesquote:Op zondag 8 mei 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet gewoon ontbijten zoals die acteur van Dalles - met die hoed, even zijn naam kwijt - die gooide cornflakes niet door de melk, maar door de whisky. Heel gezond voor je.
gefeliciteerdquote:Op zondag 8 mei 2016 00:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |