is mij 1x overkomen, mad asfuckquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Myrr het volgende:
Nou, ik zou flink balen als er de hele tijd bier over me heen werd gegooid.
vind het maar aanstellerijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Myrr het volgende:
het leven is noch goed noch slechtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een goedenavond luitjes van het goede leven.
Het schijnt wel goed voor je haar te zijn, al lijkt het me - zeker als het droogt - een plakkerige bende.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Myrr het volgende:
trustenquote:
en dit jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor 10k per optreden mogen ze vrijwel elke dranksoort over me heen mieteren
Ja als het je geen fuck uitmaakt dat je de rest van de avond naar bier meurt.quote:
Giel Beelen vindt dit absoluut niet kunnenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja stel je voor dat ronnie weer wat bier over zijn shirtje had gekregen, dat was dramatisch geweest
dat is ook wel een ander verhaal natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als het je geen fuck uitmaakt dat je de rest van de avond naar bier meurt.
Ik was een keer stappen met een meisje dat sowieso al niet echt spoort, en die vond het een grappig idee om random en bier tussen m'n memmen leeg te gieten. Heb twee glazen rode wijn voor d'r besteld. Mafkees.
super geil en sensueel lijkt me datquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als het je geen fuck uitmaakt dat je de rest van de avond naar bier meurt.
Ik was een keer stappen met een meisje dat sowieso al niet echt spoort, en die vond het een grappig idee om random bier tussen m'n memmen leeg te gieten. Heb twee glazen rode wijn voor d'r besteld. Mafkees.
Neutraal, altijd het beste. Zo is Zwitserland onder twee Wereldoorlogen uitgekomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het leven is noch goed noch slecht
quote:
Halloquote:
waar meeten we?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef Myrr het volgende:
Ja, oke, voor 10k (ze krijgen toch niet serieus 10k he?) mag je een emmer zaad over me heen gooien.
giel beelen moet zijn bek houden vieze hoinkwannabe dat ie isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Giel Beelen vindt dit absoluut niet kunnen
Ja, d'r haar was heel sensueel paars daarna.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
super geil en sensueel lijkt me dat
Dan moeten we wel collectief doortrekken hoor om een emmertje vol te krijgen, dat is namelijk nogal wat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef Myrr het volgende:
Ja, oke, voor 10k (ze krijgen toch niet serieus 10k he?) mag je een emmer zaad over me heen gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |