Dit filmpje is van 1 mei:quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef powerflux het volgende:
[..]
Misschien heb je in 8500KM de synchro's zelf wel kapotgemaakt.
En dan schakelt 'ie van de een op de andere seconde niet meer fatsoenlijk?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef powerflux het volgende:
[..]
Misschien heb je in 8500KM de synchro's zelf wel kapotgemaakt.
Toen schakelde de auto nog als een mes door boter, niks aan het handje. Ben absoluut geen trapper, wilde alleen weten hoe snel de auto op de 100 zat en heb het meteen gefilmd.quote:
Ik heb blijkbaar NIET zonder olie gereden, want de auto werd de 6e bijgevuld met 1 litertje olie. En toen ik er gister mee naar de garage ging de 11e (Gister dus) Bleek dat de bak vol zat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef CafeRoker het volgende:
Tja. Auto's slijten. En je hebt blijkbaar zonder olie rondgereden. Auto's van 300 euro beoordeel je naar normen van auto's van 300 euro en niet naar hoe ze ooit zijn geweest. En als je het niet zelf kunt fixen en ook een bescheiden budget heb je niet zo veel te willen. Of je dat nu acceptabel vind of niet.
En eigenlijk zie ik het punt ook niet. Ja, hij heeft geleden door het oliegebrek en gelukkig rijdt hij nog redelijk. Ik zou een vreugdedansje maken en een bek als een twingo trekken. Dat geld voor schakelstangen of wat dan ook kun je beter aan wimpertjes en een bus roze verf voor het ding uitgeven. Daar stijgt de inruilwaarde tenminste nog door.
ik ben even de draad kwijtgeraakt. Waar wil je nu precies naartoe?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar NIET zonder olie gereden, want de auto werd de 6e bijgevuld met 1 litertje olie. En toen ik er gister mee naar de garage ging de 11e (Gister dus) Bleek dat de bak vol zat.
Ook was er nergens een lekkage te vinden en was alles nog tip top in orde.
Wat wel zou kunnen is dat het oude olie is?
Ga nou eens naar een goede garage!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar NIET zonder olie gereden, want de auto werd de 6e bijgevuld met 1 litertje olie. En toen ik er gister mee naar de garage ging de 11e (Gister dus) Bleek dat de bak vol zat.
Ook was er nergens een lekkage te vinden en was alles nog tip top in orde.
Wat wel zou kunnen is dat het oude olie is?
Ik BEN naar een goede garage toe geweest hier in de buurt en die zei dat er niks qua lekkage te vinden was en dat de auto verder ook geen sporen van olie had of dergelijk (Ja en er werd gemeld door 2 monteurs die ik er mee heb laten rijden, dat de auto gewoon goed schakelt, en dat als'ie toevallig een keer niet lekker in z`n 1 of 2 gaat dat ik de pook dan maar iets verder naar links moet houden )quote:
Ja, er hoeft niet veel kapot te zijn om een aanzienlijk probleem te vormen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En dan schakelt 'ie van de een op de andere seconde niet meer fatsoenlijk?
Ja maar inspecteur Ping denkt dat toen ook te weinig olie in de bak zat. Als je hem dan op z'n flikker geeft dan kan het slijten weleens hard gaat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Toen schakelde de auto nog als een mes door boter, niks aan het handje. Ben absoluut geen trapper, wilde alleen weten hoe snel de auto op de 100 zat en heb het meteen gefilmd.
Auto schakelde om precies te zijn tot 5 mei 17:10 nog keurig, 17:12 niet meer.
Is monteur 1 weer aardig tegen je?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:02 schreef MrBradge het volgende:
Ja maar lieve mensen, er zat BLIJKBAAR helemaal niet te weinig/geen olie in de bak.
Blijkt dat monteur 1 de bak niet heeft kunnen peilen en er wél 1 liter heeft ingegooid voor de zekerheid. (De 6e)
Vervolgens hebben monteur 2 en 3 onder de auto gekeken en hebben gekeken en geconstateerd dat ik helemaal NIET met te weinig olie heb gereden maar dat er ZELFS voordat die liter er bij kwam er nog gewoon RUIM VOLDOENDE olie in de bak zat.
Ik heb een keer een gereviseerde bak gekocht in Rotterdam voor 400 euro.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Heb immers ook de riem laten doen, weet hoe 'ie rijd. Verder heeft de auto geen problemen.
Maar als ik een 2e hands bak koop (want dat is een beetje mijn hele punt) Weet ik ook niet wát ik koop. Dalijk koop ik er een voor 300, en die is met een paar weken óók aan vervanging toe, dan kan ik bezig blijven..
Ik blijf er ook gewoon lekker mee rijden, heb een wegenwacht europa pakket afgesloten, mocht ik die nodig hebben merk ik dat gauw genoeg. En anders is het prima zo.quote:
Je hebt al distributieriem zinloos laten vervangen, je remblokken, schijven voor en banden, in welke staat zijn die?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik blijf er ook gewoon lekker mee rijden, heb een wegenwacht europa pakket afgesloten, mocht ik die nodig hebben merk ik dat gauw genoeg. En anders is het prima zo.
Mocht 'ie het lang volhouden dan houd 'ie het lang vol, en mocht volgende week die bak opeens kappen dan is dat ook duidelijk.
Het blijft een bijzonder persoon, bij de ANWB zijn ze er blij mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:53 schreef Henkerbedenker het volgende:
Had je wel geld voor anwb dan? Das duurder dan een waterpompje toch?
Je bent dus nog geen stap verder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik BEN naar een goede garage toe geweest hier in de buurt en die zei dat er niks qua lekkage te vinden was en dat de auto verder ook geen sporen van olie had of dergelijk (Ja en er werd gemeld door 2 monteurs die ik er mee heb laten rijden, dat de auto gewoon goed schakelt, en dat als'ie toevallig een keer niet lekker in z`n 1 of 2 gaat dat ik de pook dan maar iets verder naar links moet houden )
Da's al heel watquote:
Mishandeling door huisvrouwen doorstaan ze aardig ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zijn best wel taai die Renaults.
Ondanks de slechte naam zijn die Twingo 's best wel degelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mishandeling door huisvrouwen doorstaan ze aardig ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |