Heb net dit filmpje in elkaar geflanst:quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:06 schreef delano.888 het volgende:
Braddie, ALS je dan wil filmen hoe je schakelt, doe het dan met een lampje erbij en op de pook gericht. Ik heb ook ooit zo'n filmpje gemaakt ter verduidelijking omdat iemand iets niet snapte (dat je niet altijd kan terugschakelen met hoge snelheid). Is toch een stuk duidelijker filmpje zo? En nog relevant ook voor jou.
Wat rij jijquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:02 schreef VTwelve het volgende:
Dus, hij schakelt gewoon met een beetje gefriemel? Wat verwacht je voor 300 euro. Dat betaal ik per maand aan onderhoud/onderdelen.
Hij rijdt een onverwoestbare tank en rijdt elke maand een Twingo met een dagwaarde van ¤300 aan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat rij jij3600 euro aan onderhoud per jaar?
Beetje overdreven maar ik heb een hoop oude barrels die ik (probeer) rijdend te houden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat rij jij3600 euro aan onderhoud per jaar?
wel keiveel korting bij de brezan zeker?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:02 schreef VTwelve het volgende:
[..]
Beetje overdreven maar ik heb een hoop oude barrels die ik (probeer) rijdend te houden.
Soort van positieve insteek,ik ken TS niet persoonlijk,alleen z'n topics.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:18 schreef daNpy het volgende:
Waarom denkt iedereen nog steeds dat "de problemen" aan de auto liggen?
Omdat het onzin is dat een auto van de eerste op de andere seconde (letterlijk) Anders is gaan schakelen en dit dan aan de bestuurder ligtquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:18 schreef daNpy het volgende:
Waarom denkt iedereen nog steeds dat "de problemen" aan de auto liggen?
Ben je met de monteurs meegereden?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat het onzin is dat een auto van de eerste op de andere seconde (letterlijk) Anders is gaan schakelen en dit dan aan de bestuurder ligt
Nee, ben niet met de monteurs meegereden, dom van me.. Maar goed, dacht dat het wel goed zat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ben je met de monteurs meegereden?
Ik heb eens gehad met een BMW E46 dat hij lastig van 1 naar 2 ging bij koud weer, op mijn verzoek heeft de garage dunnere olie in de bak gedaan en ik heb nooit meer last gehad.
Als de auto vanaf het begin zo zou hebben geschakeld had ik het ook geen probleem gevonden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:40 schreef CafeRoker het volgende:
Als ik dat filmpje zo zie schakelt hij misschien niet perfect, maar is hij met af en toe eens extra heen en weer rammelen prima rijdbaar. Dat is niet verkeerd voor een auto van 300 euro.
ik begrijp de garage wel een beetje
Als ik een auto koop van 300 euro en hij schakelt vanaf moment 1 dat ik rij gewoon met "een beetje gefriemel" Vind ik dat niet erg en maakt het mij niet uit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:02 schreef VTwelve het volgende:
Dus, hij schakelt gewoon met een beetje gefriemel? Wat verwacht je voor 300 euro. Dat betaal ik per maand aan onderhoud/onderdelen.
Misschien heb je in 8500KM de synchro's zelf wel kapotgemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als de auto vanaf het begin zo zou hebben geschakeld had ik het ook geen probleem gevonden.
Maar de auto is uit het niets zo gaan schakelen (Heen gaat prima, terug is kut) Dus dan vind ik het NIET acceptabel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |