Uit de oude versnelling trekken, terug in de oude en dan door naar de nieuwe wil wel eens helpen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:55 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
kan best dat het af en toe niet wil, af en toe wel. Ligt niet per se aan jou
en hoeveel was daar voor nodig?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Olie is aangevuld tot wat het zou moeten zijn
Hou er even rekening mee dat Braddie het ALTIJD voor elkaar krijgt IEDEREEN op de kast te krijgen en te irriteren. Dat zal hij dus ook (misschien onbewust) bij de garage gedaan hebben, helaas..quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef Sarasi het volgende:
Een garage die bij je tweede bezoek daar al aangeeft hoofdpijn van je te krijgen? Was het soms de garage van je vader?Een normale garage neemt jouw probleem serieus, ook als ze het zelf niet ervaren tijdens een testrit. Of je moet daar met je vuisten op tafel hebben geslagen ofzo.
dit ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hou er even rekening mee dat Braddie het ALTIJD voor elkaar krijgt IEDEREEN op de kast te krijgen en te irriteren. Dat zal hij dus ook (misschien onbewust) bij de garage gedaan hebben, helaas..
Ik heb gewoon het hele filmpje afgekeken. Ik hoopte namelijk dat hij zo op die camera gefocussed was dat hij tegen een lantaarnpaal aan zou lopen, maar nee hoor..quote:
Synchromesh(es) stuk/versleten. Deal with it. Bij een auto van ¤300 moet je dit accepteren. Kun je dat niet? Andere auto kopen. Kun je dat niet betalen? Dan moet je geen auto rijden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:47 schreef MrBradge het volgende:
Even een copy paste van het autoweek forum:
vanochtend naar de garage geweest en die zeiden
[..]
Blijft heel vreemd:
Iedereen zegt hetzelfde, er is niks met de bak, niks met de koppeling, dus met andere woorden, de hele wereld heeft er verstand van en ik (Die al bijna 10,000 km in die auto heeft gereden in 6 maanden tijd) Is gek omdat die auto opeens anders is gaan schakelen.
Sterker nog: Vanmiddag nadat 'ie daar bij de garage was, stukje gereden, ik kom van een rotonde af, schakel van 3 naar 2 en dat ging niet, ook terug naar 3 ging niet, dus gevarenlichten aan, auto aan de kant gezet en na een minuut de auto via z`n 2 naar z`n 1 gekregen en weer wezen rijden, terug naar de garage. Daar werd gezegd dat ze hoofdpijn van mij kregen omdat er écht niets aan de hand was en die auto gewoon goed rijd/schakelt
Ben vanmiddag naar een auto onderdelenzaak geweest en heb gevraagd om een nieuwe schakelstang, niet meer te bestellen.. Moet ik dus van de sloop halen, vind ik een beetje riskant, maar ach, wat moet dat moet.
Ik wil het wel fixen, maar ik kan niet onderbouwen wáárom ik het wil laten maken omdat als ik er iemand anders in laat rijden ze het niet / amper merken en het gewoon onder het kopje "normale slijtage" of nog leuker " Je moet anders schakelen " (Hand anders houden, pook verder naar links, minder toeren maken ) Laten vallen.
Braddie, hoeveelste vlog#1 is dit nu al? Waarom verwijder je de rest steeds?quote:
Ik moet hem als ik van 3 naar 2 wil schakelen naar z`n vrij gooien en weer in z`n 3, en dan is het te hopen dat ik via de 3 weer richting 2 kan..quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:10 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Uit de oude versnelling trekken, terug in de oude en dan door naar de nieuwe wil wel eens helpen.
Het was meer een soort grap van die garage houder, maar ik zag duidelijk aan z`n houding dat hij het niet tof vond dat ik na een rit van 10 minuten terug kwam met de melding dat 'ie toch echt niet lekker schakelde terwijl er 2 mensen in hadden gereden..quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hou er even rekening mee dat Braddie het ALTIJD voor elkaar krijgt IEDEREEN op de kast te krijgen en te irriteren. Dat zal hij dus ook (misschien onbewust) bij de garage gedaan hebben, helaas..
quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Leer gewoon schakelen zonder koppeling.
Goed beeld lekker duidelijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:25 schreef MrBradge het volgende:
Filmpje gemaakt van een kleine 4 minuten waarin duidelijk word in hoe verre het probleem is.
Ja, sorryquote:
quote:
Omhoog zonder koppeling kan sowieso, terug is wat lastiger met wat handigheid lukt dat ook wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Schakelen zonder koppeling. Double Clutchen heet dat.. Want de naam impliceert niet dat je daarvoor een koppeling nodig hebt?
Maar dat is niet double clutchen pannekoekquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Omhoog zonder koppeling kan sowieso, terug is wat lastiger met wat handigheid lukt dat ook wel.
Klutsen in de versnellingsbak dan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:40 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Maar dat is niet double clutchen pannekoek
quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klutsen in de versnellingsbak dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |