Ik kan natuurlijk niet voor Baas_bas antwoorden, maar Baas_bas heeft hier zijn standpunt mbt Gopro toegelicht en ikzelf heb daar ook wat commentaar gegeven op een Gopro.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat bedoel je met dat laatste/ Mooi optisch maar weinig echte kwaliteit voor je geld die anderen wel bieden?
naja dat gewoon dik 50% van het bedrag betalen voor de merknaam isquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat bedoel je met dat laatste/ Mooi optisch maar weinig echte kwaliteit voor je geld die anderen wel bieden?
Toch maar voor een Xiaomi Yi v.1 gegaan, zie ik hier en uiteindelijk niet voor de Git2 of Yi v2 (4k).quote:Op maandag 4 juli 2016 13:38 schreef Landgeld het volgende:.....
Wat is handig nog meer te hebben met de GIT2?....
Klopt , was niet leverbaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:30 schreef elinx het volgende:
[..]
Toch maar voor een Xiaomi Yi v.1 gegaan, zie ik hier en uiteindelijk niet voor de Git2 of Yi v2 (4k).
jammer dat er nog zo'n ca. ¤ 40,- aan import kosten bijkomen. Maar dat is "all in the game"
Was hij op dat moment niet leverbaar in EU warehouse?
De Yi 4k (ca. ¤225,-)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:24 schreef Scarface150993 het volgende:
Je hebt allerlei goedkopere varianten, maar zijn er ook betere duurdere alternatieven?
Jammer, de actioncams zijn waarschijnlijk erg populair zo vlak voor de vakantie start.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:52 schreef Landgeld het volgende:.............Klopt , was niet leverbaar.
Kan ik nog op een of andere manier onder die belasting uitkomen?
............
Wauw thnx voor de tip, ziet er heel nice uit. Wat werkt de stabilisatie ook goed zeg, zou in combinatie met een externe stabilisator prachtige beelden kunnen opleveren. Beelden zien er wel een beetje blurry en vaag uit, niet zo scherp als de gopro of ligt dat aan mij..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:39 schreef elinx het volgende:
[..]
De Yi 4k (ca. ¤225,-)
Deze is (momenteel nog) iets beter, maar niet duurder dan een GoPro Hero 4 Black
Ik zou ook zo gauw geen actioncam weten die duurder is dan laatstgenoemde (>¤450,-).
De Yi 4k is nog niet formeel uitgebracht, maar er zijn alleen review exemplaren geleverd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:32 schreef Scarface150993 het volgende:............Wauw thnx voor de tip, ..........
Zal best, maar met beeld sensor van 1.3Mp, een resolutie opgeschaald naar 1280x720 zou ik minder blij zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:49 schreef TwenteFC het volgende:
Gewoon via de Kijkshop maar wel een degelijk merk;..............
Ik heb de 64GB kaart gekocht. Lijkt me genoeg GB om een vakantie mee op te nemen/door te komen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:33 schreef elinx het volgende:
[..]
Ik refereerde aan de kaart die jij eerder had gelinkt, zelfde merk en specificaties.
"Sandisk Ultra SDXC 48MB/SEC Class 10 C10 UHS1".
Meestal staat in de handleiding of specificaties wat voor kaart erin kan en welke geadviseerd wordt.
Alles hangt af van de resolutie, bitrate en snelheid.
Hier staat bv eea over geheugenkaarten voor de GoPro.
Er wordt oa vermeld dat de hoogste schrijfsnelheid 8MB/s is. (Hero4 black)
Voor de Yi2 4k versie wordt een class 10 U3 kaart aanbevolen
Hier zie je dat de snelheid van zo'n kaart 60MB/s is en daar een overzicht van de verschillende kaarten voor action cams.
Op de Gitup site wordt een 45MB/s kaart aanbevolen
Techmoan heeft inmiddels een review van de Yi 4k onlinequote:Op woensdag 20 juli 2016 00:01 schreef elinx het volgende:
[..]
De Yi 4k is nog niet formeel uitgebracht, maar er zijn alleen review exemplaren geleverd.
Pas als hij grootschaliger verkocht gaat worden zullen de plus- en minpunten via gebruikers ervaringen bekend worden en eventuele oplossingen ook.
Hetzelfde is met de Yi v.1 gebeurd, daar is via FW updates/mods, scripts en hardware mods heel wat verbeterd.
Persoonlijk vind ik de stabilisatie van de Yi 4k (wat ik ervan gezien heb) nog niet overtuigen. In tegenstelling tot de Git2, die de gyro stabilisatie uitstekend heeft voor elkaar heeft. Maar die laatste is slechts 2k. (Trouwens... de stabilisatie bij de Yi werkt niet met 4k)
Blurry en vaag zegt niet alles als je geen oorspronkelijk materiaal kan downloaden.
Edit:
Hier is een topic waar een gebruiker ook oorspronkelijk beeldmateriaal heeft gepost.
Uit de discussie maak ik op dat er nog wel een en ander voor verbetering vatbaar is
Git2 alsnog kunnen kopen...quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:30 schreef elinx het volgende:
[..]
Toch maar voor een Xiaomi Yi v.1 gegaan, zie ik hier en uiteindelijk niet voor de Git2 of Yi v2 (4k).
jammer dat er nog zo'n ca. ¤ 40,- aan import kosten bijkomen. Maar dat is "all in the game"
Was hij op dat moment niet leverbaar in EU warehouse?
Verrassend.... nu heb je er dus twee? Ik hoop deze wel uit een EU warehouse.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:39 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Git2 alsnog kunnen kopen...
......
Jij nog een tip?
Eén gaat naar mijn broerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:00 schreef elinx het volgende:
[..]
Verrassend.... nu heb je er dus twee? Ik hoop deze wel uit een EU warehouse.
Mbt selfiestick of monopod heb ik alleen de ervaring dat een niet al te dunne stick van max. ca. 60cm mij het beste bevalt mbt de handelbaarheid.
Ik heb ook zo een gewone goedkope telescoop stick, maar vind die teveel topzwaar op volle lengte, waardoor de cam teveel beweegt bij het filmen.
en evt. importkosten die je vanuit EU nimmer krijgt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:00 schreef Landgeld het volgende:
...
vanuit EU of China is. Lijkt me alleen een verschil in verzendtijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |