Thnx voor (opnieuw) de snelle reactiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:40 schreef elinx het volgende:
[..]
SD kaarten kan je het beste in NL kopen, want dan weet je zeker dat je geen fakes krijgt.
Er is wel een betrouwbare site op Ebay die de kaarten wat voordeliger levert en waar ik goede ervaringen mee heb.
Wat bedoel je met "welke batterijen" ?. Bedoel je een powerbank via usb of een verwisselbare accu. De laatste kan je het beste bij één van de webshops kopen die ook de Git2 verkoopt.
Het hangt van de mount af van de waterdichte case of je een schroefdraadaansluiting of Gopro (klem)aansluiting nodig heb.Voor onderwater heb je een zgn. floater type nodig. Die zijn er heel kort of wat langer en evt. uitschuifbaar.
Dankjewel!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:00 schreef elinx het volgende:
[..]
In dat geval zal stabilisatie van de opnamen een uitkomst bieden.
In dat geval is de Gitup Git2 een prima en redelijk voordelige (met kortingscode) keus.
Anders de Hawkeye Firefly 6s die nog iets goedkoper is, maar mbt stabilisatie het ook goed doet.
Het blijft natuurlijk goed spul met goede specs en enorm veel attributen, doe er wat geld bij voor het merk en je hebt de prijs.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:50 schreef shadowland het volgende:
[..]
Dankjewel!!!
Ga we eens onderzoeken en voor die prijs kan ik nog wel eens een gokje wagen...
Wat maakt gopro dan zo sterk behalve hun naamsbekendheid?
Gopro is natuurlijk wel de trendsetter. Net als bv Apple met de Iphone.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:50 schreef shadowland het volgende:...............
Wat maakt gopro dan zo sterk behalve hun naamsbekendheid?
Hoe heb jij het gedaan met de verzending? Grote kans dat de camera wordt onderschept bij de douane toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:49 schreef elinx het volgende:
Accu is gewoon leverbaar bij Gearbest
Camera zonder waterproof behuizing is schroefdraad.
De waterproof behuizing is het GoPro klemsysteem.
Wil je beide configuraties gebruiken met één stick is er altijd een adapter nodig voor één van de twee
Welke alternatieve Go pro cam zou jij dan als best aanraden? En waar te kopen om de kans namaak en slechte kwaliteit zoveel mogelijk uit te sluiten...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef elinx het volgende:
[..]
Gopro is natuurlijk wel de trendsetter. Net als bv Apple met de Iphone.
Er wordt veel gekopieerd en zo uitgevoerd dat het op een Gopro lijkt en je gebruik kan maken van Gopro (achtige) accesoires.
Kwaliteit is prima in orde, wat van de Chinese klonen niet altijd gezegd kan worden.
Af en toe komt er een toppertje voorbij. De SJ1000/4000 waren dat, maar kregen teveel last van slechte namaak met dezelfde naam. Later de Yi en de Git2 nu ook. Maar ook de H9 is in zijn klasse een topper, vooral als instap cam. Alle andere Chinese sport cams zou ik niet zomaar op vertrouwen als ik er geen goede berichten van heb gezien.
De nieuwe Yi v.2 streeft de Gopro zelfs enigszins voorbij met specificaties, maar heeft tevens een beduidend hoger prijskaartje.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:45 schreef Saninl het volgende:................
Hoe heb jij het gedaan met de verzending? Grote kans dat de camera wordt onderschept bij de douane toch?
Ik heb momenteel een (originele) SJ1000 en een Xiaomi Yi. Beide gewoon in China besteld zonder extra kosten. Met free shipping is de kans flink kleiner dan via DHL. Het hoort een beetje bij bestellen uit China. Je loopt bij een bedrag van ca 100 euro kans op ca. 30 a 35 Euro kosten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:57 schreef Landgeld het volgende:.................
Welke alternatieve Go pro cam zou jij dan als best aanraden? En waar te kopen om de kans namaak en slechte kwaliteit zoveel mogelijk uit te sluiten...
Of nog even wachten tot de zomer . Wie weet komt er nog een nieuw model.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.$104.99
http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_204281.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.$16.89
http://www.gearbest.com/a(...)ories/pp_216356.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.$3.53
http://www.gearbest.com/a(...)ories/pp_315662.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.$19.59
http://www.gearbest.com/a(...)ories/pp_325645.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.$6.03
Dank voor alle hulpUiteindelijk wel alsnog redelijk veel geld uitgegeven, maargoed... Nu kan ik mijn reis aankomende zomer in ieder geval eens anders in beeld brengen dan alleen via foto's
![]()
![]()
![]()
Complimenten met je aankoop. Die extra zaken komen er bij iedere cam bij, maar op deze manier heb je meteen een complete set.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:41 schreef Saninl het volgende
......Uiteindelijk wel alsnog redelijk veel geld uitgegeven, maargoed........
Eerlijk gezegd zou ik het sd kaartje niet aangedurfd hebben.
Advies: test hem vooraf op capaciteit met een tooltje als FakeFlashTest of H2testW.
Laat even weten als hij binnen is en geef evt je eerste indrukken ervan weer. Ook van de SD kaart.
[ Bericht 5% gewijzigd door elinx op 22-05-2016 20:01:27 ]![]()
Vanaf 30 juni dus deze : http://www.banggood.com/X(...)&utm_campaign=171762
ziet er ook super uit! Beter dan de Hitup Git2?Love is in the air!![]()
Ja, dat durf ik wel te voorspellen, maar, zoals ik eerder al enkele keren (#8 en #33) heb vermeld, ook met een ander prijskaartje van ruim 2x zo hoog. Dan mag hij ook wel beter zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:33 schreef Landgeld het volgende:
..................
ziet er ook super uit! Beter dan de Hitup Git2?
Vergeleken met Gopro of Sony is ook deze prijs niet echt hoog en Xiaomi is een uitstekend respectabel merk.
Deze Xiaomi Yi v.2 heeft alle opties die je op dit moment wensen kan. Dit is de introductieprijs en ik denk dat in een later stadium de prijs waarschijnlijk nog wel enigszins gaat zakken tot ca. $ 175,-, maar dat is pure speculatie.
[ Bericht 1% gewijzigd door elinx op 22-05-2016 19:38:36 ]![]()
Ik vrees dat ik daar debet aan ben, na het aangeven van de voordelen van beeldstabilisatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:40 schreef Gruj0 het volgende:
Vanwaar de keuze voor een GitUp en niet een Eken H9?
Het verschil in prijs is behoorlijk.
Bij veel actioncams ontbreekt dit, zo ook bij de Eken H9, maar bij de Git2 is dat uitstekend geregeld.
De Eken H9 is verder een prima camera en momenteel m.i. de beste keus, als de prijs de belangrijkste factor is.
[ Bericht 1% gewijzigd door elinx op 30-05-2016 00:00:45 ]![]()
Die Xiaomi Yi v.2 ziet er wel cool uit.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:16 schreef elinx het volgende:
[..]
Ja, dat durf ik wel te voorspellen, maar, zoals ik eerder al enkele keren (#8 en #33) heb vermeld, ook met een ander prijskaartje van ruim 2x zo hoog. Dan mag hij ook wel beter zijn.
Vergeleken met Gopro of Sony is ook deze prijs niet echt hoog en Xiaomi is een uitstekend respectabel merk.
Deze Xiaomi Yi v.2 heeft alle opties die je op dit moment wensen kan. Dit is de introductieprijs en ik denk dat in een later stadium de prijs waarschijnlijk nog wel enigszins gaat zakken tot ca. $ 175,-, maar dat is pure speculatie.
Alleen pas leverbaar op 30 juni. Met 3-4 weken verzendtijd duurt dat nog even
Love is in the air!![]()
Houdt er rekening mee dat Xiaomi nogal eigenzinnig is en geen GoPro kloon en dus waarschijnlijk komt met een hele set accessoires specifiek voor deze cam.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Die Xiaomi Yi v.2 ziet er wel cool uit.
Alleen pas leverbaar op 30 juni. Met 3-4 weken verzendtijd duurt dat nog even
Waarschijnlijk zullen derden dat ook wel oppakken, zodat je toch bv van GoPro mounts gebruik kan maken. Dat was met de Yi v.1 ook het geval, maar die zijn vaak niet meteen te koop en ook niet altijd van de gewenste kwaliteit. Ik wacht om die reden eerst de gebruikers ervaringen af. Misschien dat de prijs van de cam dan ook nog wat gedaald is.![]()
Je moet sowieso geen gopro accessoires kopen. Tenzij je graag 10x zoveel betaalt voor hetzelfde stukje plastic.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:10 schreef elinx het volgende:
[..]
Houdt er rekening mee dat Xiaomi nogal eigenzinnig is en geen GoPro kloon en dus waarschijnlijk komt met een hele set accessoires specifiek voor deze cam.
Waarschijnlijk zullen derden dat ook wel oppakken, zodat je toch bv van GoPro mounts gebruik kan maken. Dat was met de Yi v.1 ook het geval, maar die zijn vaak niet meteen te koop en ook niet altijd van de gewenste kwaliteit. Ik wacht om die reden eerst de gebruikers ervaringen af. Misschien dat de prijs van de cam dan ook nog wat gedaald is.
Serieus gopro is echt de apple van de action cams. Overpriced meukDit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Ja het is duur, maar het zelfde stukje plastic is niet altijd waar. Ik heb zowel een GoPro als een Chinese kloon in hun behuizing op een open race-auto zitten, ze zijn dus behoorlijk aan de elementen bloodgesteld. De behuizing van GoPro is op wat steenslag na nog helemaal goed, waar de goedkope variant een hoop barstjes en scheurtjes heeft op de randen en hoeken. De bevestiging is bij het loshalen afgebroken, het plastic is compleet uitgedroogd en broos na 2 jaar.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:11 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Je moet sowieso geen gopro accessoires kopen. Tenzij je graag 10x zoveel betaalt voor hetzelfde stukje plastic.
Serieus gopro is echt de apple van de action cams. Overpriced meuk
De GoPro heeft veel betere plastics, of dat het grote prijsverschil helemaal verklaart zeg ik niet maar het is echt wel beter spul.
Om je vergelijk met Apple te gebruiken: ja 30 euro voor een lader is duur, maar het is ook een erg goede lader. Wellicht geen 30 euro waard, maar niet te vergelijken met een lader van 5 euro.![]()
Ik loop wel eens langs bij het gopro gedeelte in de mediamarkt en ik schiet gewoon hardop in de lach. Ze vragen 40 euro voor een één of andere bevestigingsbeugel. Voor dat geldt heb je een Eken H9 1080p 60fps action camera INCLUSIEF al die extra bevestigingsbeugels.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja het is duur, maar het zelfde stukje plastic is niet altijd waar. Ik heb zowel een GoPro als een Chinese kloon in hun behuizing op een open race-auto zitten, ze zijn dus behoorlijk aan de elementen bloodgesteld. De behuizing van GoPro is op wat steenslag na nog helemaal goed, waar de goedkope variant een hoop barstjes en scheurtjes heeft op de randen en hoeken. De bevestiging is bij het loshalen afgebroken, het plastic is compleet uitgedroogd en broos na 2 jaar.
De GoPro heeft veel betere plastics, of dat het grote prijsverschil helemaal verklaart zeg ik niet maar het is echt wel beter spul.
Om je vergelijk met Apple te gebruiken: ja 30 euro voor een lader is duur, maar het is ook een erg goede lader. Wellicht geen 30 euro waard, maar niet te vergelijken met een lader van 5 euro.
Ok de GoPro is misschien wat betere kwaliteit, maar ik vind het echt belachelijk duur en volgens mij kopen de meeste het gewoon voor de merknaam net zo als bij Apple. Want dat stukje extra kwaliteit is misschien wel wat meer waard maar zeker niet 10x wat je voor normale merkloze, chinese dingen betaalt.
Maar ja, als je het geld te spenderen hebt en je wil graag official overpriced gopro meuk dan moet ieder dat gewoon zelf weten natuurlijk
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Samenvattend is op dit moment dit de beste cam - prijs/kwaliteit verhouding?
http://www.gearbest.com/a(...)te&from=affiliate_cjLove is in the air!![]()
Ja. Zou alleen niet bij gearbest bestellen. Die hebben echt een kut klantenserviceHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hoezo hebben ze een kutklantenservice? Ik heb soms wel wat gezeik ermee maar met wat doorzeuren komen ze meestal wel met een oplossing. Alleen heb ik wel wat meer bestellingen bij ze geplaatst dus miss dat het daarom makkelijker is voor me.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:27 schreef Catch22- het volgende:
Ja. Zou alleen niet bij gearbest bestellen. Die hebben echt een kut klantenserviceDit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Omdat ze fucking moeilijk doen en het veel tijd kost als je wat hebt.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:37 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze een kutklantenservice? Ik heb soms wel wat gezeik ermee maar met wat doorzeuren komen ze meestal wel met een oplossing. Alleen heb ik wel wat meer bestellingen bij ze geplaatst dus miss dat het daarom makkelijker is voor me.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
oh ik vind de klantenservice van gb en bg en zo altijd wel redelijk. Ze hebben tenminste een klantenservice en sturen soms gewoon op blind vertrouwen reserve onderdelen of gewoon een heel nieuw ding. Al dan niet gratis of tegen een klein deel van de oorspronkelijke prijs.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat ze fucking moeilijk doen en het veel tijd kost als je wat hebt.
maar ik snap dat het kut is als er iets niet lukt met ze. Heb ik gelukkig nog niet echt meegemaakt. Meestal na veel zeuren, meerdere berichten, wat dagen of weekjes heen en weer berichten sturen via die ticket systems dan kreeg ik toch wel een (redelijke) oplossing bij zowel bg als gb.
Maar zoals ik al zei: ik heb bij beiden wel al een flinke order history, dus wellicht dat het voor mij makkelijker gaat als voor een nieuwe klant,Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Ik bedoel ook niet het originele dure GoPro spul, maar de maatvoering ervan. (dit topic heet "Alternatieven GoPro")quote:Op zondag 5 juni 2016 17:11 schreef Baas_bas het volgende:.............
Je moet sowieso geen gopro accessoires kopen. Tenzij je graag 10x zoveel betaalt voor hetzelfde stukje plastic............................
Veel China cams (SJcam, Gitup, Hawkeye, Eken enz) hebben de GoPro maatvoering en de veel voordeliger Chinese bevestigingsbeugels ed ook.
Dat zal waarschijnlijk echter niet gelden voor Xiaomi die de meeste zaken net even anders aanpakt, maar kwalitatief prima in orde.Zoals ik het zie, na het lezen van de diverse reviews, denk ik van welquote:Op zondag 5 juni 2016 20:21 schreef Landgeld het volgende:
Samenvattend is op dit moment dit de beste cam - prijs/kwaliteit verhouding?....................
[ Bericht 15% gewijzigd door elinx op 06-06-2016 08:05:14 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: