SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen idee wat het verschil is, maar kijk is op youtube naar wat die xiaomi filmt. Best leuke kwaliteitquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:01 schreef Saninl het volgende:
Dank voor alle reacties
@Mr.Ping; Welke bedoel je dan specifiek?
@mtchel112; bedoel je bijvoorbeeld http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-969228.html ? Want ook van Xiaomi zijn er nog 10000 verschillende, wat de keuze erg moeilijk maakt..
@poesjes; ¤170.- vs ¤75.- (zo'n Xiaomi) scheelt toch wel aanzienlijk...
Op dit moment is er maar één versie van de Xiaomi Yi sport cam.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:01 schreef Saninl het volgende:
........... Want ook van Xiaomi zijn er nog 10000 verschillende, wat de keuze erg moeilijk maakt..............
Ik kan dit beamen. 1080p @ 60fps, haarscherp beeld en je krijgt er een shitload aan extras bij zoals onderwater behuizing en straps en weet ik veel wat allemaal. Zo'n extra accu ervoor kost ook maar 2 euro of zo dus daar kan je er ook een paar voor halenquote:Op zondag 8 mei 2016 12:17 schreef Gruj0 het volgende:
Zo'n Eken H9 van Banggood schijnt niet slecht te zijn.
Kun je in de EU store kopen voor zo'n 50 euro. Voldoet vast wel. Later kun je eventueel upgraden naar een duurder (GoPro) model.
Thnx voor de infoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:16 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen. 1080p @ 60fps, haarscherp beeld en je krijgt er een shitload aan extras bij zoals onderwater behuizing en straps en weet ik veel wat allemaal. Zo'n extra accu ervoor kost ook maar 2 euro of zo dus daar kan je er ook een paar voor halen
En het kost maar 40 euro of zo
waarom zou je dan letterlijk 10x zoveel betalen voor een gopro van 400 euro![]()
gopro is echt overpriced. Tenzij je echt 4k 120fps of weet ik veel wat wil of zo maar zelfs dan zullen er wel betere alternatieven zijn
Echt de Apple van de actioncams
Gek dat Banggood zelfs nog duurder is dan Gearbest haha. Maar die video laat mij wel zien dat die Eken echt geen slechte keuze is inderdaad !quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:35 schreef Baas_bas het volgende:
Ja 40 euro voor 1080p @ 60fps, goedkoper kan volgens mij niet En je krijgt er een heleboel extras bij zoals duikhuis en allemaal straps en mounts voor op je helm of fiets of zo. Is die 40euro wel waard. Ik zal alleen wel een extra accu of 2 halen voor de zekerheid maar ja die dingen kosten toch geen drol. Ik heb mijne wel van gearbest trouwens (zowel de cam als de extra accu) want ze zijn er een stuk goedkoper dan bij banggood
Ik vind de kwaliteit eigenlijk ook mooier dan de xiaomi yi. Veel scherper.
In dat geval zal stabilisatie van de opnamen een uitkomst bieden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:04 schreef shadowland het volgende:............
Waar moet je op letten als je rekening wilt houden met het schokken van beeld?
Wanneer is zo'n stabilisatie vereist dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:00 schreef elinx het volgende:
[..]
In dat geval zal stabilisatie van de opnamen een uitkomst bieden.
In dat geval is de Gitup Git2 een prima en redelijk voordelige (met kortingscode) keus.
Anders de Hawkeye Firefly 6s die nog iets goedkoper is, maar mbt stabilisatie het ook goed doet.
Ik kan je verzekeren dat stabilisatie een wereld van verschil oplevert bij het filmen uit de losse pols (zie de link)quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:14 schreef Saninl het volgende:
[..]
Wanneer is zo'n stabilisatie vereist dan?
Want ik zal ook het meeste uit de losse pols filmen / op de motor / tijdens het duiken. Wanneer kan je echt niet meer zonder stabilisatie?
Zo, dat scheelt inderdaad best veel zoals bv hieronder te zien isquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:23 schreef elinx het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat stabilisatie een wereld van verschil oplevert bij het filmen uit de losse pols (zie de link)
Ik heb nu een Xiaomi Yi, maar het softwarematig stabiliseren kost heel veel tijd. Als ik nu de keus zou hebben zou ik voor de Git2 gaan (met korting ca. ¤94).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Welke batterijen geschikt zijn om nog wat losse te kopen..?
-Welke 'selfie-stick' ik kan kopen waarmee ik hem ook kan gebruiken met die waterdichte case..?
Toevallig iemand met ervaring?![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Saninl op 20-05-2016 13:18:01 ]
Dat filmpje is niet helemaal een juiste vergelijking omdat BEIDE voorzien zijn van stabilisatie, maar dit bij de SJ5000x Elite nog niet zo goed werkte (nu wel met de laatste firmware update)quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:55 schreef Saninl het volgende:.........
Zo, dat scheelt inderdaad best veel zoals bv hieronder te zien is
...............
Ik vraag me alleen af of :
-Ik bij Gearbest een opslagmedium kan kopen, of het beste gewoon in Nederland?
-Welke batterijen geschikt zijn om nog wat losse te kopen..?
-Welke 'selfie-stick' ik kan kopen waarmee ik hem ook kan gebruiken met die waterdichte case..?.............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |