De korea en vietnam oorlog zijn dan eigenlijk interessanter voor een game.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:48 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja wss. na veel moderne shooters, zal het nu wel ww1-ww2 tijd worden.... of zelfs eerder
Moet jij weten.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wel de trailer, graphics waren wel mooi maar dat is geen reden om een spel te kopen.
Maar Battlefield 4 werkte bij na een paar maanden niet meer door één of andere glitch en Battlefield Hardline heb ik via Origin Access gespeeld en die was kut.
Ik denk dat ik nooit meer een Battlefield koop.
Mja. De battlefront praktijken waar ik me het meest aan stoorde waren destijds niet terug te zien in de (gelikte) gameplay.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:48 schreef wuuht het volgende:
Ben nu wat multiplayer gameplay aan het kijken en ben aangenaam verast. Ik zie geen battlefront praktijken.
Genoeg gameplay materiaal op YouTubequote:Op maandag 13 juni 2016 08:43 schreef So_Surreal het volgende:
Is die multiplayer stream van gisteren nog ergens terug te kijken ?
Je bedoelt dat je alle DLC dan krijgt? Want de rest hangt van van alles af, zoals winkel tot aan versie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:40 schreef Rauw. het volgende:
Weet iemand hoe het zit als ik hem nu al preorder, krijg ik dan alle bonusdingen ook? Of kan ik beter wachten op een "gratis deluxe upgrade"oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |