Je moet niet alles duiden. Dan word je Rien Poortvliet. Liever een voetballer in de WK-78-finale die onduidelijk, onterecht in beeld wordt gebracht na de gelijkmaker, 7 minuten voor tijd.quote:
Hard hoofd. Geef het een kans. Vorig jaar kijkcijfers onder de 200.000. Kunnen er geen waarderingscijfers worden gemeten. De Midden-Oosten elite dit jaar.quote:
Heb je zijn docu-serie over Iran ook gezien of ben je gewoon azijn aan het pissen omdat je een nieuw topic nodig had?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hard hoofd. Geef het een kans. Vorig jaar kijkcijfers onder de 200.000. Kunnen er geen waarderingscijfers worden gemeten. De Midden-Oosten elite dit jaar.
Nee niet gezien. Was het nog een beetje een 'ach het valt hier best wel mee met de mensenrechten verhaal, of was die oprecht kritisch?' . Dat Iran een prachtig land is bekend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
Heb je zijn docu-serie over Iran ook gezien of ben je gewoon azijn aan het pissen omdat je een nieuw topic nodig had?
Hij liet alles in ieder geval wel van meerdere kanten zien. Besprak meerdere aspecten. Prima documentairequote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:59 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Was het nog een beetje een 'ach het valt hier best wel mee met de mensenrechten verhaal, of was die oprecht kritisch?' . Dat Iran een prachtig land is bekend.
Tja, zoals verwacht. 15 jaar in een land zonder mensenrechten zitten maakt je redelijk blind. Praat eens met Iraniërs hier die moesten vluchten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij liet alles in ieder geval wel van meerdere kanten zien. Besprak meerdere aspecten. Prima documentaire
Je bent het niet waard om op te reageren. Dédain, is alles dat past.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je zijn docu-serie over Iran ook gezien of ben je gewoon azijn aan het pissen omdat je een nieuw topic nodig had?
Ik vat dat dus op als een nee. Mja, je zal je begeleider wel nodig hebben om Iran aan te wijzen op de kaartquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent het niet waard om op te reageren. Dédain, is alles dat past.
Wat snap je niet aan 'meerdere kanten'?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Tja, zoals verwacht. 15 jaar in een land zonder mensenrechten zitten maakt je redelijk blind. Praat eens met Iraniërs hier die moesten vluchten.
Ik snap het prima. Maar ik heb altijd een beetje moeite om geen onderscheid te vinden in die meerdere kanten. Bijvoorbeeld 'ok ze hangen homo's op maar ze hebben wel stemrecht voor vrouwen' . Daar kan ik slecht tegen, alsof het één het ander opheft.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'meerdere kanten'?
En ik ken iemand die gemarteld is in Iran voor hij naar Nederland vluchtte. Ik weet dat wel hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |