quote:De Turkse journalist Can Dündar heeft vrijdag een aanslag overleefd voor de deur van de rechtbank in Istanbul. Hij bleef ongedeerd toen hij werd beschoten. De dader is opgepakt, aldus Turkse media.
Dündar is hoofdredacteur van de krant Cumhuriyet. Samen met Erdem Gül, de correspondent van de krant in de hoofdstad Ankara, staat hij terecht. Ze worden onder meer beschuldigd van spionage, poging tot omverwerping van de regering en ondersteuning van een terroristische organisatie. Die beschuldigingen volgden op onthullingen over Turkse wapenleveranties aan rebellen in Syrië.
Aanvaller
,,Het was direct tegenover mij, ik heb de aanvaller gezien'', verklaarde de journalist. Een collega-reporter, die tijdens de aanval kennelijk naast hem stond, raakte gewond aan zijn been. Dünbar was bij de rechtbank vanwege de vierde hoorzitting in zijn zaak.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rleeft-aanslag.dhtml
Erdogan heeft nu ook al huurmoordenaars in dienst?twitter:SevgiAkarcesme twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 17:01:02Reportedly the gunman shouted journalist Can Dündar 'traitor' before the attack. President Erdogan had accused Dündar of treason publicly. reageer retweet
twitter:imc_televizyonu twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 16:52:56Canlı Yayın sırasında Can Dündar'a saldırı anıhttps://t.co/4fPl8OGeI4 https://t.co/65KQrv6Wiq reageer retweet
In opdracht van Rutte ?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:49 schreef Antaris het volgende:
[..]
Hier worden mensen onthoofd op straat gevonden
Die pakken het vaak wel wat groter uit. Zal dus geen CIA zijn. Gewoon een ordinaire Erdogan aanhanger.quote:
Je moet dat snappen. Erdogan heeft een geasfalteerd wegje aangelegd van hun dorp naar de stad. Nu kunnen ze tenminste eens wat anders doen dan enkel met hun geitjes bezig zijn in de bergen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:20 schreef Woestijnvos het volgende:
Die Erdogan aanhangers zijn net sekte leden. Die geloven alles wat hun grote leider ze wijs maakt.
Voor 't onderzoeken naar relaties tussen de regering en IS, en rapporteren dat Turkije wapens aan IS uitdeelt over de grens.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:10 schreef Morendo het volgende:
En veroordeeld tot een kleine zes jaar cel.
Toen ik in groep 7 van de basisschool zat schepte ik voldoening uit het bedenken van de creatiefste scheldwoordcombo's. Maar nadien groei je daar meestal overheen. Het verbaast mij dat Nederlanders op dat niveau blijven hangen. 40-50 jarige 'cabaretiers' en 'opiniemakers' maken er een sport van. Hoe verklaar je dit?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:00 schreef IPA35 het volgende:
Wat een slaven-mindset hebben die lui toch ook. Beledig de Grote Leider en ze worden totaal leip.
Of het nu die homofiele Macedoniër is of deze geitenneukende Georgiër.
Muh Tengri dit datquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
Toen ik in groep 7 van de basisschool zat schepte ik voldoening uit het bedenken van de creatiefste scheldwoordcombo's. Maar nadien groei je daar overheen Het verbaast mij dat Nederlanders op dat niveau blijven hangen. 40-50 jarige 'cabaretiers' en 'opiniemakers' maken er een sport van. Hoe verklaar je dit?
Wat me trouwens ook opvalt is dat Nederlanders het voortdurend over buitenlandse leiders hebben, maar dat de aandacht van diezelfde landen voor Nederlandse leiders gering is. Het is echt alsof een puppy aan het blaffen is tegenover wolf, die stoïcijns zijn eigen gangetje gaat.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Crisis bij de NOS en de regressieven: "We moeten opkomen voor onze collega's." "Ja maar Erdogan is islam en islam is goed en wij doen niet aan islamofobie."
Die succesvolle overmeestering binnen een halve seconde ziet er superfake uit. Wurggreep over de schouderquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:05 schreef Infection het volgende:
Hier een video:twitter:imc_televizyonu twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 16:52:56Canlı Yayın sırasında Can Dündar'a saldırı anıhttps://t.co/4fPl8OGeI4 https://t.co/65KQrv6Wiq reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:17 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Die succesvolle overmeestering binnen een halve seconde ziet er superfake uit. Wurggreep over de schoudermoeite doen om niet tegen z'n strottehoofd te komen
rechterhand een beetje losjes vastgepakt
andere hand met pistool, is gewoon helemaal vrij
![]()
Vrouw pakt 'm ook aan alsof het een bosje bloemen is, ondertussen whatsappend met d'r bff.
Heel vaag dit. Schopje bnw aub.
Hey, is dat toevallig dezelfde partij als deze?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Erdogan luistert niet naar Journalisten, dat is westerse democratie. Erdogan krijgt zijn informatie direct van de taliban. Zie hierboven. Tegenwoordig zal hij ze nog weleens spreken, zulke oude liefde roest nooit.
en dezequote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hey, is dat toevallig dezelfde partij als deze?
[ afbeelding ]
Dus.. ?quote:
Ik twijfelde of ik Erdogan nog zou steunen na het vertrek van Davutoglu, maar als ik de reacties hier lees dan is hij toch goed voor Turkije gezien alle haat tegen hem in het westen (doet hij toch iets goed).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dus.. ?
De Mujahaddin zat figuurlijk bij Amerika op schoot en Erdogan zat letterlijk bij de Mujahaddin op schoot![]()
ready for action.
There's your president.
"sucky sucky ten dollar" Erdogan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |