SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
lekker tochquote:
Jaa, is wijn met kleurstof. Smaakt een beetje naar canei.quote:
Klinkt als chemische smerige rotzooiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jaa, is wijn met kleurstof. Smaakt een beetje naar canei.
Later komt er ook nog roze wijn.
De roze wijn is dus voor de beginnende sletjes van 16, de blauwe voor de meer ervaren sletjes van 18/19![]()
hoi crackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik heb net de teaser voor aflevering 3 gezien.
Het lijkt erop dat hij er in zit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
vet goedquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
CRACK
Weet je nog dat je vroeg overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik heb net de teaser voor aflevering 3 gezien.
Het lijkt erop dat hij er in zit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijnnn, hier ook. Moest vandaag van Movie park Germany naar huis rijden, reed 160 op snelweg highgghig, lekker snel thuis. Ja, nouja in Nederland gewoon normaal natuurlijkquote:
Baby darling doll face honey
oeh, hoe was je 'weekendje' weg?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Fijnnn, hier ook. Moest vandaag van Movie park Germany naar huis rijden, reed 160 op snelweg highgghig, lekker snel thuis. Ja, nouja in Nederland gewoon normaal natuurlijk
Jaa leuk. Donderdag was iedereen er van onze familie thuis zeg maar, gewoon gezin en toen bbqquote:
whyyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
oooh klinkt heel leuk zeg, vooral omdat jullie niet vaak allemaal bij elkaar zijn toch? Of was jij dat niet die dat had verteld?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa leuk. Donderdag was iedereen er van onze familie thuis zeg maar, gewoon gezin en toen bbq. Vrijdag roermond in gegaan en dan van daag movie park
Jij dan?
[..]
whyy
WILLY?!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh klinkt heel leuk zeg, vooral omdat jullie niet vaak allemaal bij elkaar zijn toch? Of was jij dat niet die dat had verteld?
Ik was gisteren en vandaag vrijwilliger bij Giro d'Italia en dat was wel erg leukgisteren was echt leuk, beetje buiten chillen en ik heb de koning een hand mogen geven
![]()
![]()
![]()
![]()
ja manquote:
ja hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |