abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:42:38 #51
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_161959448
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:40 schreef aarontje112 het volgende:
Esfmagazine.nl

Na de tweede repetitie van Douwe Bob is er bijna geen twijfel meer: Nederland gaat zich in 2016 weer plaatsen voor de finale van het Eurovisie Songfestival. Bekijk de repetitie hier!

Douwe Bob heeft enkele nieuwe shots, die de groepsdynamiek flink versterken. De andere muzikanten op het podium maken ook meer contact met de camera en komen een stuk sympathieker over omdat ze af en toe ook lachen naar elkaar. Ook Douwe Bob zelf zoekt meer contact met de rest van de groep, en vooral met de camera’s.

De stilte komt, vanwege gebrek aan publiek in de zaal, nog niet helemaal uit de verf. Het is wel een uniek rustpunt in een optreden, zoals we dat op het songfestival nog nooit eerder hebben gezien. Kijkers die niet volledig opletten bij alle optredens, zullen opeens weer naar de televisie kijken. Een natuurlijke reactie, als er opeens een stilte valt.
Ik begon al bang te worden dat niemand het begreep.
Mooi stukje, helemaal mee eens.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_161959535

De hele band doet dus een freeze inderdaad.

Behalve een van de pianisten. :')

En de Led-wall gaat twee seconden op zwart.

Dit gaat helemaal fout.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_161959571
De pianist moet nog getraind worden
pi_161959577
Ik denk dat het sowieso wel genoeg is voor de finale, maar topklassering hangt wel van dat moment af denk ik :D
pi_161959638
#Netherlands an injection of charm, class and reliability after the first 5 dirges. #Eurovision
  vrijdag 6 mei 2016 @ 11:55:43 #56
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_161959658
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:50 schreef Majkool het volgende:
Ik denk dat het sowieso wel genoeg is voor de finale, maar topklassering hangt wel van dat moment af denk ik :D
Ja precies. Ik ben wel enthousiast hoor als ik dit zie. Optreden past perfect bij het nummer en wat een goede uitstraling heeft hij toch (plus knipoog aan het einde) :) Ben niet meer zo bang voor een te awkward momentje als het stilvalt nu ik dit zie. En als het allemaal perfect uit de verf komt dan kan het nog wel eens de nodige extra punten opleveren
pi_161959751
Nog steeds niet bekend wie commentaar doet?
EDIT: Cornald en Jan weer :'(
pi_161959770
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:01 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nog steeds niet bekend wie commentaar doet?
Dat is niet zo moeilijk te raden toch?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2016 @ 12:07:00 #59
163650 Greys
pi_161959841
Wel tof dat hij strak de camera in gaat kijken tijdens de stilte. En toch ben ik bloednerveus voor dat moment nu al :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161959849
Pannecoucke wil de boodschap van het lied uitbeelden met 10 seconden stilte. Ik denk niet dat heel veel Europeanen naar de tekst van een lied luisteren, een aantal spreekt niet eens Engels. UK/Ierland stemmen ook niet mee. Dan kan het best vreemd overkomen dat er plotseling een stilte volgt van 10 seconden.

Ondanks dat het "uniek" en out-of-the-box is, ben ik bang dat het niet wordt begrepen. Persoonlijk vind ik 10 seconden te lang, 5 seconden stilte was volgens mij ook al prima geweest.
pi_161959886
De eerste keer dat dat getest wordt is maandag. Dan is er een show met publiek. Dinsdag voor tv-kijkers
pi_161959911
Ik denk dat 6.28 seconden perfect was geweest.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator vrijdag 6 mei 2016 @ 12:11:44 #63
375570 crew  Cyan9
pi_161959916
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:11 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat 6.28 seconden perfect was geweest.
6.29 toch denk ik.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2016 @ 12:12:45 #64
163650 Greys
pi_161959932
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik begon al bang te worden dat niemand het begreep.
Mooi stukje, helemaal mee eens.
Alleen jammer dat het Nederlanders zijn, die hóren het te snappen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2016 @ 12:13:58 #65
163650 Greys
pi_161959953
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:07 schreef libranl het volgende:
Pannecoucke wil de boodschap van het lied uitbeelden met 10 seconden stilte. Ik denk niet dat heel veel Europeanen naar de tekst van een lied luisteren, een aantal spreekt niet eens Engels. UK/Ierland stemmen ook niet mee. Dan kan het best vreemd overkomen dat er plotseling een stilte volgt van 10 seconden.

Ondanks dat het "uniek" en out-of-the-box is, ben ik bang dat het niet wordt begrepen. Persoonlijk vind ik 10 seconden te lang, 5 seconden stilte was volgens mij ook al prima geweest.
Eens. Ik vind het ook te lang. Behalve als de stilte idd 5 sec duurt straks en hij op de 6e sec het publiek meesleept in geklap. Dan is het perfect.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:18:51 #66
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_161960037
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens. Ik vind het ook te lang. Behalve als de stilte idd 5 sec duurt straks en hij op de 6e sec het publiek meesleept in geklap. Dan is het perfect.
Ja, je hebt wel gelijk.
Van Nederlanders mag je idd verwachten dat ze dingen snappen, de rest van Europa daarentegen... :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2016 @ 12:20:37 #67
163650 Greys
pi_161960068
Oei. Filmpje net kunnen kijken van de repetitie. Mag ik het heel ongemakkelijk vinden dat hij tijdens een nummer over slow down een ongemakkelijk gehaast sprintje trekt naar voren naar die andere plek...? Ik vind het er allemaal wat raar uitzien :@ Ook dat begin van zittend naar staand bij microfoon ziet er zo ingestudeerd en gek uit.
Al heb ik nog een beetje hoop dat het stukje van het sprintje buiten de camera om gaat? Ja hè?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161960073
Ik denk dat men het in de omringende landen wel snapt. Maar niet in Azerbeidzjan.
pi_161960082
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:07 schreef libranl het volgende:
Pannecoucke wil de boodschap van het lied uitbeelden met 10 seconden stilte. Ik denk niet dat heel veel Europeanen naar de tekst van een lied luisteren, een aantal spreekt niet eens Engels. UK/Ierland stemmen ook niet mee. Dan kan het best vreemd overkomen dat er plotseling een stilte volgt van 10 seconden.

Ondanks dat het "uniek" en out-of-the-box is, ben ik bang dat het niet wordt begrepen. Persoonlijk vind ik 10 seconden te lang, 5 seconden stilte was volgens mij ook al prima geweest.
De meeste commentatoren zullen het voor het nummer wel al uitleggen
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:21:55 #70
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_161960092
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:07 schreef libranl het volgende:
Pannecoucke wil de boodschap van het lied uitbeelden met 10 seconden stilte. Ik denk niet dat heel veel Europeanen naar de tekst van een lied luisteren, een aantal spreekt niet eens Engels. UK/Ierland stemmen ook niet mee. Dan kan het best vreemd overkomen dat er plotseling een stilte volgt van 10 seconden.

Ondanks dat het "uniek" en out-of-the-box is, ben ik bang dat het niet wordt begrepen. Persoonlijk vind ik 10 seconden te lang, 5 seconden stilte was volgens mij ook al prima geweest.
Maar ze gaan niet voor 'ook wel prima', hij gaat alles of niks.

Als hij idd halverwege het publiek nog een beetje gaat opzwepen (en als dat lukt), dan wordt het echt wel interessant. Daar heb je met 5 seconden net geen tijd voor.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_161960095
Iets positiefs. Er schijnt volgens een "hoofd" erg veel belangstelling te zijn voor de persconferentie van Douwe Bob, terwijl er bijna niemand was bij Kroatië. Dat vond het hoofd nogal opmerkelijk.
pi_161960097
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Greys het volgende:
Oei. Filmpje net kunnen kijken van de repetitie. Mag ik het heel ongemakkelijk vinden dat hij tijdens een nummer over slow down een ongemakkelijk gehaast sprintje trekt naar voren naar die andere plek...? Ik vind het er allemaal wat raar uitzien :@ Ook dat begin van zittend naar staand bij microfoon ziet er zo ingestudeerd en gek uit.
Al heb ik nog een beetje hoop dat het stukje van het sprintje buiten de camera om gaat? Ja hè?
Denk dat Pannecoucke het zo laat filmen idd dat je dat niet ziet. Want anders dalen de odds flink
pi_161960103
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Greys het volgende:
Oei. Filmpje net kunnen kijken van de repetitie. Mag ik het heel ongemakkelijk vinden dat hij tijdens een nummer over slow down een ongemakkelijk gehaast sprintje trekt naar voren naar die andere plek...? Ik vind het er allemaal wat raar uitzien :@ Ook dat begin van zittend naar staand bij microfoon ziet er zo ingestudeerd en gek uit.
Al heb ik nog een beetje hoop dat het stukje van het sprintje buiten de camera om gaat? Ja hè?
Tuurlijk gaat dat buitenom :P, op dat moment filmen ze zijn band
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:24:20 #74
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_161960128
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Greys het volgende:
Oei. Filmpje net kunnen kijken van de repetitie. Mag ik het heel ongemakkelijk vinden dat hij tijdens een nummer over slow down een ongemakkelijk gehaast sprintje trekt naar voren naar die andere plek...? Ik vind het er allemaal wat raar uitzien :@ Ook dat begin van zittend naar staand bij microfoon ziet er zo ingestudeerd en gek uit.
Al heb ik nog een beetje hoop dat het stukje van het sprintje buiten de camera om gaat? Ja hè?
Ergens in de eerdere berichten las ik iets over het licht wat uit zou gaan tijdens de overgang naar het andere podiumdeel, dat sprintje zou dan dus niet te zien zijn.

Ik weet niet of ze dat ook gaan doen. Zat niet in de repetities en je wil ook niet het risico nemen dat het licht weer aan gaat en dat DB half gebroken naast het podium ligt. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2016 @ 12:28:04 #75
163650 Greys
pi_161960182
WAT MAKEN ZE HET SPANNEND!

En eerlijk is eerlijk, ze gaan voor alles of niks en durven een risico te nemen. Het is alleen slecht voor mijn bloeddruk :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')