SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buh, herkenbaar hoor Hupje, jij boven in bed met baby en je vriend beneden wachtend... We beginnen gewoon niet meer aan samen een filmpje kijken, want het frustreert enorm vind ik, wetende dat er beneden iets leuks wacht.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:28 schreef Hupje het volgende:
*springt hier toch weer even binnen
Selvaria, J is bijna 13 maanden en mijn vriend zit in de tuin met kaarsjes, drankje enzo en ik lig met J in bedDie ging om 21u wonder boven wonder zelf slapen, maar werd na 45 minuten in paniek wakker en dit was de enige manier om hem te kalmeren...
LuDann, onze KA was veel relaxeter over J's groei dan het CB, alleen dat was al een verlichting voor ons. Heeft Wolk nog vaak reacties?
Yup, 60 nu. Gisteren werd 'ie een paar keer door vreemden op een half jaar geschat. Dat vond ik wel erg gortigquote:Op zondag 8 mei 2016 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
Wat grappig dat jullie S allemaal lang vinden lijken. Is ie niet, hij is gewoon dun![]()
Laatste keer meten (3 wk geleden) was ie 54 cm, dus onderste lijn van de curve. Tas is al 60 geloof ik? En die is jonger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op die foto had hij zichzelf (en ons bed..) net ondergepoept. Ik had het alleen nog niet door![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |