abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2016 @ 23:25:44 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161998343
Ach en als t nu slechter gaat, waait dat vast wel weer over Selvaria. Ze is ook ziek geweest he.

Of het markeert de start van een periode met een ander slaapritme of slaapritueel. Je kunt proberen iets nieuws in te bouwen als je denkt dat daar het probleem zit.
pi_162002205
Mnoh Lamb!!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_162002221
Leuke fotos!
pi_162002377
Meh ik weet het ook wel. Maar gisteren in het heetst van de strijd was ik het even zo zat. Het heeft uiteindelijk 2 uur geduurd. :') Maar toen sliep ze tot 07.30. *O*

Lamb, wat een prachtige foto! O+
pi_162002387
Morning! Happy moederdag allemaal!
Ik heb een placemat met verfhandjes gekregen, en een mooie tekening!

Selvaria, ik snap dat je het af en toe goed zat word hoor!

[ Bericht 71% gewijzigd door Missladybug op 08-05-2016 08:18:36 (Drukte te snel op enter) ]
  zondag 8 mei 2016 @ 08:26:00 #106
434407 Krisvc
Muppet
pi_162002450
Morning! :W

Ik mocht uitslapen en drink nu koffie terwijl kind alweer slaapt. O+

Sel, wat zwaar, maar het gaat echt ECHT beter worden. Misschien niet het fijnste voorbeeld, maar volgens mij slaapt I. van DaD inmiddels ook goed. Hou vol, houd moed. :*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_162002513
N. slaapt eigenlijk best goed nu, het is het in slaap vallen dat weer steeds moeizamer gaat. Gelukkig spookt ze in de nacht niet normaal gesproken. (I dare you, Fokwet. :( )

Van N. kreeg ik een knutsel op een linnen tas, gemaakt bij de GO. O+

Man is werken, we zien wel of hij nog een kleinigheidje heeft of niet. Vorig jaar toen ik hoogzwanger was had hij ook al wat, zo lief. O+
pi_162002688
Dikke kus voor alle lieve, stoere moeders hier :* (die jullie sowieso verdienen, maar het is moederdag, dus even een extra speciale)
pi_162002730
Fijne Moederdag!

Sel, Stip kan nu pas zelf in slaap vallen en het is idd echt zwaar om ze in bed te krijgen als ze niet willen :{ Maar het komt idd vanzelf weer en dat helpt nu helemaal niks :')

Wat een leuke foto's! LB, je mannetje! O+ Wij hebben de wandelwagenbak maar zo goed als opgeborgen, want ze vindt het echt 3x niks. Ze slaapt heel fijn in de maxi cosi, dus wij zijn van die ouders die volgende week de Efteling rond gaan met een kind in de Maxi Cosi. Doek gaat ook mee, dus we wisselen wel af.
  zondag 8 mei 2016 @ 09:34:37 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_162003028
Ha Dot, I won't judge! E krijste ook de wereld doof in de kinderwagenbak dus die werd ook per maxicosi of doek vervoerd, en vanaf ca 5 maanden in de buggy-inzet van de bugaboo.

S verpestte vanochtend mijn ontbijt op bed door (vanaf 5:00) zo wakker en onhoudbaar te zijn dat ik om 7:30 toch maar uit bed ging... maar ik heb wel gezien wat vriend en E voor me hadden gemaakt, supermooi dienblaadje met croissant, ei en koffie, en een roos O+
  zondag 8 mei 2016 @ 09:44:24 #111
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162003146
Wil ze ook niet op haar buik in de bak Dot? Of had je dat ook al geprobeerd?

Enneh, als t niet gaat zoals t moet, dan moet t maar zoals t gaat toch?
Kwak
pi_162003175
Fijne moederdag voor jullie allemaal! :*

Ik heb een tekening met een verfhandje gekregen O+ vind het jammer dat vriend het niet heeft kunnen filmen (logisch natuurlijk), dat gezichtje toen er verf op haar handjes gesmeerd werd moet priceless zijn geweest O+.
pi_162003245
Fijne moederdag! O+

A werd half 7 wakker. Even aangelegd (10 mins) en toen bij mij in bed verder geslapen tot 9.30 O+
En toen een ingelijste foto met verfhandje gekregen (via kdv) O+

Straks lekker wandelen. Gelukkig is er hier in Delft altijd wel 1 kant van de straat in de schaduw. Vind het veel te heet voor die kleintjes in de wagen.
pi_162003296
Fijne moederdag allemaal!

Ik denk dat W. wormpjes heeft? Geen idee hoe dan, maar gezien het nachtelijke gekrijs, rood tussen zn billen en de witte "sliertjes" die ik vanochtend tussen zn billen zag lijkt dat wel redelijk te passen..

Maar goed, wat nu? Ik weet dat ik er ook gevoelig voor was al kind (tot in de puberteit regelmatig last van gehad) en je hebt er tabletjes voor maar die mogen kinderen onder de 2 niet -O- .
Iemand dit al aan de hand gehad met zo'n kleintje? Anders ga ik de HAP maar bellen..
pi_162003322
Oh ik heb een pagina gemist wacht :D

Missladybug wat een leuke foto's, waterpret O+!

Ik zag ook nog een lieve foto van Tas, met die handjes omhoog O+. zo ziet ie er nog zo klein uit! Zou zo niet zeggen dat ie dezelfde kledingmaat heeft als E :P.

LB wat is je baby lang of lijkt dat maar zo? Is me nog niet eerder opgevallen. Zijn jullie allebei ook lang of?

Lamb wat een rijkdom op je foto :).

Verder :* voor de prutnachten en slechte slapers. Ik wou dat ik de gouden tip had voor jullie maar no such thing..

Bloesem, heb je je moedermelk sieraad al binnen eigenlijk? ^^.
pi_162003438
Sillie: geen ervaring mee, maar volgens dr. Google moet het vanzelf over gaan als de hygiëne aangescherpt wordt. Dus alles goed schoonhouden (ook speelgoed) en het nog even aankijken... want volgens Google kan het ook geen kwaad :)
  zondag 8 mei 2016 @ 10:14:39 #117
171422 LadyBlack
paint it black
pi_162003491
Wat grappig dat jullie S allemaal lang vinden lijken. Is ie niet, hij is gewoon dun ;)

Laatste keer meten (3 wk geleden) was ie 54 cm, dus onderste lijn van de curve. Tas is al 60 geloof ik? En die is jonger!
pi_162004073
Mijn baby had ook een mooie knutsel gemaakt :) en daarna heb ik mijn eigen ontbijtje gemaakt want mrIMA is er niet.

Verder heeft ze nog steeds 38.6. Gisteravond toch even langs de HAP geweest en ze dacht gewoon een virusje. Als ze morgen nog koorts heeft weer langs de HA.
Ik vond vanochtend haar plasluier echt stinken, en hij zat ook niet zo vol, dus ze moet echt meer drinken. Maar dat valt ook nog niet mee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 mei 2016 @ 11:28:14 #119
409579 LuDann
All the way
pi_162004579
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 22:28 schreef Hupje het volgende:
*springt hier toch weer even binnen

Selvaria, J is bijna 13 maanden en mijn vriend zit in de tuin met kaarsjes, drankje enzo en ik lig met J in bed :') Die ging om 21u wonder boven wonder zelf slapen, maar werd na 45 minuten in paniek wakker en dit was de enige manier om hem te kalmeren...

LuDann, onze KA was veel relaxeter over J's groei dan het CB, alleen dat was al een verlichting voor ons. Heeft Wolk nog vaak reacties?
Buh, herkenbaar hoor Hupje, jij boven in bed met baby en je vriend beneden wachtend... We beginnen gewoon niet meer aan samen een filmpje kijken, want het frustreert enorm vind ik, wetende dat er beneden iets leuks wacht.

Fijn dat de KA relaxter was dan het CB! Nou moet ik eerlijk zeggen dat mijn CB ook altijd relaxed is geweest over de groei, een beetje te relaxed zelfs. Ze hebben er nooit een probleem van gemaakt eigenlijk, dat deed ik zelf al. :P Wolk heeft geen enkele keer meer een acute allergische reactie gehad sinds we met het dieet zijn begonnen. *O*
pi_162004736
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
Wat grappig dat jullie S allemaal lang vinden lijken. Is ie niet, hij is gewoon dun ;)

Laatste keer meten (3 wk geleden) was ie 54 cm, dus onderste lijn van de curve. Tas is al 60 geloof ik? En die is jonger!
Yup, 60 nu. Gisteren werd 'ie een paar keer door vreemden op een half jaar geschat. Dat vond ik wel erg gortig }:| . Hij is heus nog mijn mini!

Mijn babysaurus is ook blij dat het moederdag is. Dat vierde hij met een mega kakjepakje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die foto had hij zichzelf (en ons bed..) net ondergepoept. Ik had het alleen nog niet door :')
pi_162004859
Ohh maar Razz ik vind dat je aan zn gezichtje echt wel kunt zien dat ie nog jong is hoor :Y! Snoepje is het O+.

Babies en poep.. Echt he. E lacht het hardst als ze net dr broek vol gepoept heeft :').
  zondag 8 mei 2016 @ 13:14:05 #122
56471 pinquit
oh my lama!
pi_162006495
Babies en poep.. Die van mij had ik van de week na zijn poepluier even in z'n blote kont laten rondwobbelen in de huiskamer, liep even naar de keuken, kom terug: baby ligt in een verse drol te kneden en er smakelijk van te snoepen :{ :') ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 8 mei 2016 @ 13:14:50 #123
56471 pinquit
oh my lama!
pi_162006513
First time for everything! :P
  zondag 8 mei 2016 @ 13:15:00 #124
434407 Krisvc
Muppet
pi_162006519
A. doet aan een no waste policy Pinq? :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 8 mei 2016 @ 13:16:13 #125
56471 pinquit
oh my lama!
pi_162006540
Meheheh geen verkeerde instelling toch? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')