quote:
Uiteraard:
Vrijdag trap ik af met Imelda May, en vervolg daarna mijn route naar Walk Of The Earth (waar ik niks van ken, dus vind ik het niets loop ik door naar The Sore Losers). Dan ga ik naar Halestorm (

). Vervolgens ga ik een lastige clash krijgen tussen James Morrison en Parquet Courts die ik beide eigenlijk wel wil zien. Daarna ga ik Matt Simons meepakken om vervolgens een mooi plekje te hebben bij Lianna La Havas. Dan weer een clash tussen Ghost en Nothing But Thieves waar ik niet uit ben. Dan Doe Maar, en Robin Schulz (als ik Puscifer die week ervoor al op RAR ga zien). Vervolgens Rammsteingod.
Zondag is het makkelijker. Mijn dag openen met Jungle By Night (wonder boven wonder nog nooit live gezien) en dan Walking On Cars en John Newman, vervolgens blijf ik op de tiener emo tour en ga ik door naar Tom Odell. Dan even kijken of Jamie Lawson wat is (All Time Low is beetje saai). Dan naar Bring Me The Horizon die ik dan ook 2 keer in 2 weken tijd ga zien, maar goed met Vintage Trouble heb ik weinig. Dan sluit ik mijn Pinkpop af met Lionel Richie, Skunk Anansie en Paul McCartney.
Daarna dood zijn en mezelf weer opladen voor Best Kept Secret genot.