Die keepert van NAC deed dat ook altijd, alleen bij hem hoefde het niet eens reddingen te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Leuk altijd als keepers gaan schreeuwen na een redding
Dat was niet mijn vraag, maar gezien jouw wedervraag denk ik dat je toch wel antwoord hebt gegeven op mijn vraagquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk jij dat ik niet slim genoeg ben voor de uni is mijn wedervraag
Jij dacht dat Villarreal ook veel beter zou zijn dan Liverpoolquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man is het niet met je eens.
En hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man is het niet met je eens.
Overschatquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Liverpoolgoden
met Origi erbij GENOT in de finale
En nu? Ik heb een keer geen gelijk, we gaan allemaal dood. Helpers weg, dit heeft geen zin meer.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij dacht dat Villarreal ook veel beter zou zijn dan Liverpool
lolquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:40 schreef Merode32 het volgende:
Die gozer in de witte jas is dat serieus de coach van liverpool? Het ziet eruit als een lompe nurd die zijn haren eens mag knippen.
Nee ik kijk geen voetbal, ik ben veroordeeld tot voetbal.
je bent zelf een nurdquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:40 schreef Merode32 het volgende:
Die gozer in de witte jas is dat serieus de coach van liverpool? Het ziet eruit als een lompe nurd die zijn haren eens mag knippen.
CAN'T STOP THE KLOPPquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:40 schreef Merode32 het volgende:
een keer geen gelijk zegtiequote:Op donderdag 5 mei 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu? Ik heb een keer geen gelijk, we gaan allemaal dood. Helpers weg, dit heeft geen zin meer.
HET KAN NOGquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn dacht ook dat PSV kampioen zou gaan worden.
Je hebt wel vaker geen gelijk hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu? Ik heb een keer geen gelijk, we gaan allemaal dood. Helpers weg, dit heeft geen zin meer.
Hebben we tussen de CL en EL finales in ieder geval 1 team waar mensen zich goed bij voelenquote:
Villarreal kan ook nog door.quote:
Oh ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij dacht dat Villarreal ook veel beter zou zijn dan Liverpool
Hierbij, hypocrisie is een feestje.quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liverpool gaat dit niet ombuigen.
Als het 0-0 had gebleven vorige week hadden ze het wel gered.
moet je kijken van je vriendje?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:40 schreef Merode32 het volgende:
spreek voor jezelfquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hebben we tussen de CL en EL finales in ieder geval 1 team waar mensen zich goed bij voelen
Eens.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hebben we tussen de CL en EL finales in ieder geval 1 team waar mensen zich goed bij voelen
sterfquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef Paxcon het volgende:
Ohja volgens mij heb ik aan het begin van dit seizoen in dat topic op FOK! ingevuld dat Ajax kampioen zou worden en PSV tweede
Haal eens ff een biertje voor me schatquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:40 schreef Merode32 het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef Paxcon het volgende:
Ohja volgens mij heb ik aan het begin van dit seizoen in dat topic op FOK! ingevuld dat Ajax kampioen zou worden en PSV tweede
ahh zit je barca er niet bij?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
De CL finale is walgelijk met twee kutteams
dat was jinxen Hansquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
Hierbij, hypocrisie is een feestje.
Wat maakt het minder jouw ongelijk dit?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
Hierbij, hypocrisie is een feestje.
Goed argument inderdaad. Het is best raar om te denken dat ik Liverpool niet zo bijzonder vind met die lollerBelg op doel, een droevige verdediging, klasbak Milner als captain.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker geen gelijk hoor
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:43 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
en genoteerdquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed argument inderdaad. Het is best raar om te denken dat ik Liverpool niet zo bijzonder vind met die lollerBelg op doel, een droevige verdediging, klasbak Milner als captain.
Niets meer aan doen, daar kan je volgend seizoen de CL mee winnen.
Goede tactiek en veel strijd maakt dat goedquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed argument inderdaad. Het is best raar om te denken dat ik Liverpool niet zo bijzonder vind met die lollerBelg op doel, een droevige verdediging, klasbak Milner als captain.
Niets meer aan doen, daar kan je volgend seizoen de CL mee winnen.
AHAHAHA Dat Brazilië tochquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:44 schreef Bolasie het volgende:
Geen Firmino in de selectie bij Brazilië.
Even lachen.
Dungaquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:44 schreef Bolasie het volgende:
Geen Firmino in de selectie bij Brazilië.
Even lachen.
Panucci stijl.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:44 schreef Doublepain het volgende:
Buitenspel roepen terwijl je op de achterlijn ligt
Is niet zo gek. Spelers buiten de lijn tellen niet mee voor offside.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:44 schreef Doublepain het volgende:
Dat ie bleef liggen, typisch spaans.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:44 schreef Doublepain het volgende:
BRA71lquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alsof iemand Brazilië nog serieus neemt na het WK
Hij lag voor de helft eruitquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Is niet zo gek. Spelers buiten de lijn tellen niet mee voor offside.
..tenzij ze in een al verdedigende actie buiten de lijn zijn gegleden.
Aldus de Belgische commentator
balangstquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:46 schreef franske19 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Sturridge aan de hand? Hij is zo spastisch als hij de bal aangespeeld krijgt.
Verklaar 'weer'.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
weer kansloos in de semis Villarreal
KANSLOOSquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
weer kansloos in de semis Villarreal
Ik, heerlijke vrouwtjesquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alsof iemand Brazilië nog serieus neemt na het WK
That's racismquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Sturridge kan alleen hard lopen. Heeft hij van z'n voorouders, die konden dat ook. Alleen deden die dat om niet de voeten te branden aan het hete zand.
Aan de kleur te zien heeft dat niet geholpen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Sturridge kan alleen hard lopen. Heeft hij van z'n voorouders, die konden dat ook. Alleen deden die dat om niet de voeten te branden aan het hete zand.
Nee, dan zou ik zeggen dat zijn vriendin blij is met zijn snelle vingers, wat ie van zijn voorouders zou hebben. En dat ze die alleen gebruikten voor katoenplukken.... Maar dat ga ik niet zeggen.quote:
#BLACKLIVESMATTERquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik zeggen dat zijn vriendin blij is met zijn snelle vingers, wat ie van zijn voorouders zou hebben. En dat ze die alleen gebruikten voor katoenplukken.... Maar dat ga ik niet zeggen.
Waarom houden negers zo erg van kip?quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik zeggen dat zijn vriendin blij is met zijn snelle vingers, wat ie van zijn voorouders zou hebben. En dat ze die alleen gebruikten voor katoenplukken.... Maar dat ga ik niet zeggen.
Ze kunnen nog kampioen wordenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed psv dus niet geplaatst, aids aids aids
Ik ga deze post printen en boven mijn bed hangen als ze nog kampioen worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |