quote:
is goedquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik met mijn hoofdje tegen de muur mag leunen en jij mij verder insopt en ik niks hoef te doen, dat kan nog wel.
Oke, en mijn bovenrug/schouderbladen zitten altijd vast, als je die los kan maken, GRAAGquote:
Ik heb best sterk haar, ja dat is kort haar al snel denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:49 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds geen nieuwe shampoo gekochtHeb nog wel maar dat is kokosshampoo en maakt mijn haar droog. (Maar mijn Gliss Kur anti-klit spray maakt dat wel weer goed
)
Dat is klote. Altijd al gehad ?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want gisteren gewerkt en dan extra vast
Ik wil weer zomerblond van Andrélonquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb best sterk haar, ja dat is kort haar al snel denk ik
Neequote:
Lekkie lekkiequote:Op donderdag 5 mei 2016 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil weer zomerblond van AndrélonHeb bij mams ook nog een volle fles staan, binnenkort maar weer even meenemen
Ja wil ik ook weten, kan ik hem hier in de 'stad' misschien eens spotten.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wil ik ook weten, kan ik hem hier in de 'stad' misschien eens spotten.
O lekker is datquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Pas toen ik ben begonnen met werken bij Ikea eigenlijk. Maar komt omdat ik daar echt té veel boven mn hoofd moet tillen. Ja sowieso mega veel tilwerk en ik probeer er wel op te letten ook dat ik shit goed doe, maarja.. Goed is vaak langzaam
![]()
quote:
Heb geen recente pics.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wil ik ook weten, kan ik hem hier in de 'stad' misschien eens spotten.
Nee, ik vind mijn Gliss Kur spray wel prima genoeg. Mijn haar is daarna altijd lekker zachtquote:
moet je eens proberenquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn Gliss Kur spray wel prima genoeg. Mijn haar is daarna altijd lekker zacht
Hoe moet dat als shit boven mn hoofd staat dan?!quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:54 schreef Divje het volgende:
[..]
O lekker is dat
Til je wel op een ergonomisch verantwoorde manier?
[..]
[..]
Heb geen recente pics.
En in die 'stad' zul je me niet snel weer vinden
Ja geen ideequote:Op donderdag 5 mei 2016 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe moet dat als shit boven mn hoofd staat dan?!![]()
En de andere dingen, ja probeer ik wel. Ook dat je niet je middel moet draaien maar je hele lichaam en dat soort dingen. Mjazal toch vaak onbewust verkeerd doen. Of mn houding verkeerd.. Daar kan ik misschien wel weer beter op gaan letten.
Oude pic is ook goed )
Doe maar goed zoeken, de beste wil ik graag zien.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja geen ideeik doe nooit tilwerk, geen ervaring mee ook.
Oude pics hebben allemaal een petjeen een junkface. O wat erg.
ga ff verder zoeken hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tijd voor een recentere foto
oh ah toma toma vem vem vem vem
Dat wordt erg gezellig...quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh beter. Passen daar wel 2 mensen in?
Fietstochtje maken. In de zon zitten en niks bijzonders verderquote:
Neequote:Op donderdag 5 mei 2016 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Fietstochtje maken. In de zon zitten en niks bijzonders verder
Al aan 't borrelen?
Ik ben zo in je stadje Krek, ga je naar Malieveld vandaag?quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
IK BEN ER KLAAR VOOR. ik zie er mooi uit vandaag
haha, nee naar limburg. Jammerquote:Op donderdag 5 mei 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben zo in je stadje Krek, ga je naar Malieveld vandaag?
Wat moet je daar nou ook weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |