In Rotterdam was het toen zo lachwekkend druk he vorig jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh oke, ik ga bij de finish proberen te kijken, heb voorstelling in stadstheater dus zit toch al vlakbij
maar dnek dat het veel te druk wordt
wat was er in rotterdamquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Rotterdam was het toen zo lachwekkend druk he vorig jaar.
oh dacht dat het in utrecht wasquote:
utrecht - zeeland etappe toen door gouda en rotterdamquote:
ooh wist niet waar ze precies heen gingenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
utrecht - zeeland etappe toen door gouda en rotterdam
toen was ik in rotterdam
toen ik in 4 havo zat had ik een mattie van 16 die met een chick van 10 aankwamquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je voorstellen dat een kameraad opeens aan komt zetten met zn nieuwe vriendin die net de puberteit in is
wtfquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
toen ik in 4 havo zat had ik een mattie van 16 die met een chick van 10 aankwamzusje van m'n toenmalige vriendin
ahahaha omg te ergquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Toto69 het volgende:
hij vertelde thuis dat ie een vriendin had, zn pa grappend: hoe oud is ze, 11?
hij: nee 10...
die pa en ma:![]()
matti wtfquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Toto69 het volgende:
hij vertelde thuis dat ie een vriendin had, zn pa grappend: hoe oud is ze, 11?
hij: nee 10...
die pa en ma:![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
toen ik in 4 havo zat had ik een mattie van 16 die met een chick van 10 aankwamzusje van m'n toenmalige vriendin
hard gelachen toen jaquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hard gelachen toen ja
net als vanavond
ik viel ff in slaap, had barstende koppijn
ik werd wakker om half 8, ik helemaal in paniekfuuuck ik kom te laat voor mn werk (8 uur), dus ik bellen naar het werk, neemt een vrouwke op "we're closed, what are you talking about.."
na 2 minuten drong het me door dat het half 8 's avonds was...
dat was toen redelijk het geval jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Al kan ik 16 en 10 nog enigzins dichter bij als die 16 jarige een jaar of 4 achterloopt in zn ontwikkeling
Da's niet te hopen nee. Ik zie de aantrekking ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als je als 21 jarige met een 12 jarige praat kan toch nooit op het zelfde level zitten.
Naar bevrijdingsfestival Groningen geweest. Eerst vanmiddag The Lumineers gezienquote:
nicequote:Op donderdag 5 mei 2016 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naar bevrijdingsfestival Groningen geweest. Eerst vanmiddag The Lumineers gezienEn vanavond Kensington
![]()
Dat laatste was echt geweldig. We hebben zelfs nog een mini aardbeving veroorzaakt toen we moesten springen.
HAHAH wtf is dit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
R&P / [Datingstappenplan] Met FOK! in 3 stappen naar je droomdate en-relatie
wtf is dit dan
bepalen die mods dan in welk topic je mag posten en of je klaar bent voor meer dan alleen praten met iemand en dus een date mag hebben?
of begrijp ik het helemaal verkeerd
Ja ben echt zo blij dat ik heen ben geweestquote:
dit is echt bizarquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HAHAH wtf is dit.
Een dating stappenplan
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
wtf is dit dan
bepalen die mods dan in welk topic je mag posten en of je klaar bent voor meer dan alleen praten met iemand en dus een date mag hebben?
Nee zo is het niet, maar het is een heel apart topicquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
wtf is dit dan
wtfquote:
Dat is hetzelfde als ik mensen advies in SEX ga geven.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee zo is het niet, maar het is een heel apart topicMensen die geen idee hebben hoe sociaal zijn werkt die elkaar dan advies gaan geven. Zo kom je nergens
En ik mensen discipline ga aanlerenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als ik mensen advies in SEX ga geven.
heb je al aftersun gesmeerdquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rug is SMERIG verbrand, en buik maar beetje.
wtf hoe warm is het bij jou danquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah dat is nasty. Net even snel gekeken (door dit berichtje) maar ben op mijn borst wel aardig verkleurd vandaag. Armen niet echt volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaat dat niet stinkenquote:
London altijd beste van het land qua weer bijna.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
teh fuck
hier is het 10 graden of zo
maandag 23 met wat geluk
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
London altijd beste van het land qua weer bijna.
ik zou bijna naar londen komenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
The British capital is expected to be hotter than LA and Madrid on Sunday at around 26C.
En als waar Brit betreft hele dag zonder shirt gevoetbald.quote:
in tilburg morgen en zaterdag 27 gradenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jezus
ik word jaloers
hier 14-15 zaterdag
true true voor beide.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
in tilburg morgen en zaterdag 27 graden
je had beter daar kunnen blijven toot wat betreft het weer
verder heb je er niks te zoeken lijkt me
serieus?quote:
savagequote:Op donderdag 5 mei 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
in tilburg morgen en zaterdag 27 graden
je had beter daar kunnen blijven toot wat betreft het weer
verder heb je er niks te zoeken lijkt me
Ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
serieus?
ik word heel chagrijnig van te warm weer
ben je ooit in tilburg geweest?quote:
Ja als dat mogelijk is, dan is het primaquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet.
Ga gewoon standje lager leven.
Prima hoor.
Dat zou je ook niet.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zou je ook niet.
Lekker houden zo
Dat kan ik nooit (lol)quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
of als je elke dag kan zwemmen, dan is het nice
ohja sorryquote:
jacuzzi bij schoonoudersquote:
dat klinkt heel goedquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jacuzzi bij schoonouders
dat is lekker hoor als het dan donker is lekker chilling
Heb je een big/bic aansteker? Moet je dat kinderslot er uit halen gaat veel makkelijkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
heb mn duim verbrand nu heb ik moeite met aanstekers
Moet je dat kinderslot er ff uit halen met een sleuteltje gaat wat makkelijkerquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in mn jas ja
op mn bureau liggen alleen TOP aanstekers
is zo'n klik dingquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Moet je dat kinderslot er ff uit halen met een sleuteltje gaat wat makkelijker
ben inmiddels al gewoon 1 maand gestopt met sigaretten en jointsquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in mn jas ja
op mn bureau liggen alleen TOP aanstekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |