Naar bevrijdingsfestival Groningen geweest. Eerst vanmiddag The Lumineers gezienquote:
nicequote:Op donderdag 5 mei 2016 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naar bevrijdingsfestival Groningen geweest. Eerst vanmiddag The Lumineers gezienEn vanavond Kensington
![]()
Dat laatste was echt geweldig. We hebben zelfs nog een mini aardbeving veroorzaakt toen we moesten springen.
HAHAH wtf is dit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
R&P / [Datingstappenplan] Met FOK! in 3 stappen naar je droomdate en-relatie
wtf is dit dan
bepalen die mods dan in welk topic je mag posten en of je klaar bent voor meer dan alleen praten met iemand en dus een date mag hebben?
of begrijp ik het helemaal verkeerd
Ja ben echt zo blij dat ik heen ben geweestquote:
dit is echt bizarquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HAHAH wtf is dit.
Een dating stappenplan
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
wtf is dit dan
bepalen die mods dan in welk topic je mag posten en of je klaar bent voor meer dan alleen praten met iemand en dus een date mag hebben?
Nee zo is het niet, maar het is een heel apart topicquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
wtf is dit dan
wtfquote:
Dat is hetzelfde als ik mensen advies in SEX ga geven.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee zo is het niet, maar het is een heel apart topicMensen die geen idee hebben hoe sociaal zijn werkt die elkaar dan advies gaan geven. Zo kom je nergens
En ik mensen discipline ga aanlerenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als ik mensen advies in SEX ga geven.
heb je al aftersun gesmeerdquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rug is SMERIG verbrand, en buik maar beetje.
wtf hoe warm is het bij jou danquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah dat is nasty. Net even snel gekeken (door dit berichtje) maar ben op mijn borst wel aardig verkleurd vandaag. Armen niet echt volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |