Gewoon met tuk tuk toch elke dagquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja moet nog wel die taxi fixen. Durf niet weer om persoonlijke chauffeur te vragen
Dit zou mijn broertje zijn als ie in Thailand zou gaan trainen.quote:
Niks mis mee verderquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit zou mijn broertje zijn als ie in Thailand zou gaan trainen.
Ik kan me nauwelijks meer herinneren hoe pils smaakt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee verder
Al was Singa lekkerder
Voor je vriendin danquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Thailand heeft alleen wel een chronisch gebrek aan goede wijnen buiten de high end hotels.
Dat was wel een klein probleem elke avond.
Ja. Nee al lang niet meer, nee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor je vriendin dan
Jij dronk toen al niet meer toch?
Maar is ook sowieso erg duur vergeleken met andere dranken daar volgens mijquote:
Ja maarja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar is ook sowieso erg duur vergeleken met andere dranken daar volgens mij
quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maarja.
1 keer willekeurig hotel in moeten lopen om te vragen of ze wijnen in flessen verkochten.
Beetje genant.
Denk niet dat de gemiddelde Thaise man wijn drinkt neequote:Op donderdag 5 mei 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt erg dat je dat als man moet regelen.
Ze drinken wel bizar he die Thaiquote:Op donderdag 5 mei 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat de gemiddelde Thaise man wijn drinkt nee
En volgens mij zijn ze ook niet vies van een drankje voor ze achter het stuur kruipenquote:
Ja heel veel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En volgens mij zijn ze ook niet vies van een drankje voor ze achter het stuur kruipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |