Ja. En wat heeft de Servische bevolking daar precies mee te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal vice versa niet anders zijn geweest met Milosevic
slechtquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://static1.squarespac(...)9f439/1438389793336/
Mandela mandala.![]()
Ik ga daar geen oordeel over vellen want daar sta ik te ver vanaf. Maar het lijkt wel alsof jij Kosovanen haat ofzo terwijl je er helemaal geen binding mee hebtquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. En wat heeft de Servische bevolking daar precies mee te maken.
Westen gaat de zelfde fout maken als ze in het MO hebben gedaan?
Uit schuldgevoel onrust maken?
Slaat toch nergens op.
Er is eeuwenlang geen conflict geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga daar geen oordeel over vellen want daar sta ik te ver vanaf. Maar het lijkt wel alsof jij Kosovanen haat ofzo terwijl je er helemaal geen binding mee hebtServen zijn in het hele conflict ook (vast) geen lieverdjes geweest. Het is hetzelfde als Israel-Palestina
aanstaande zondagquote:
Waarom vidn je het trouwens logisch dat Nederland en UK Kosovo erkennen en vind je het schandalig dat Polen het doet?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik haat het idee van Kosovo als land. Want dat is zo verschrikkelijk walgelijk.
Niet het volk, de regio of wat dan ook.
M`n moeder is op vakantie dan.quote:
Logisch, omdat Nederland en UK daar simpelweg te grote diplomatieke belangen bij hebben. En het de moeite niet voor ze waard is om druk over te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom vidn je het trouwens logisch dat Nederland en UK Kosovo erkennen en vind je het schandalig dat Polen het doet?
gngnquote:
ahhh wat liefquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n moeder is op vakantie dan.
En we doen er eigenlijk nooit echt iets aan.
Ik ga op haar katjes passen, dus dat is een goed cadeau
ja ik verveel me en ben moequote:
Makes sense jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logisch, omdat Nederland en UK daar simpelweg te grote diplomatieke belangen bij hebben. En het de moeite niet voor ze waard is om druk over te maken.
Polen als land wat eeuwenlang zijn landgrenzen kwijt is geraakt zou moeten inzien dat een land haar eigen landsgrenzen gewoon mag beschermen en niet op een ondemocratische manier hoeft aft e geven omdat er toevallig een minderheid woont (die relatief nieuw zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |