oké zijn we daarover uitquote:
Omdat er groot onrecht wordt aangedaan aan een hele bevolking.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Maar al zou het Kosovo is Servie zijn, waar maak je je dan precies zo druk om?
Klopt. NL en UK snap ik.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
Zowel NL als UK als Polen erkennen het als soevereine staat Inso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet van mij.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Denken dat een kind dit ook kanOh dacht dat jij Jaqcue T. heette.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet van mij.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Denken dat een kind dit ook kanZijn dat soort kleurplaten dan die jullie maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet van mij.blablablabla
Die onderste twee maak ik ook ja. Maar ik kan het niet zo goed als deze mensenquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn dat soort kleurplaten dan die jullie maken?
jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Zullen we een partij oprichten JC.
Voor meer begrip voor deze kwestie.
Lol zeg dat dan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die onderste twee maak ik ook ja. Maar ik kan het niet zo goed(heb ook nog geen potloden)
Altijd gedacht dat Ama schapen van 1 blokje kleurde.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol zeg dat dan.
Dacht gewoon klassieke kleurboeken welke kinderen hebben. Vond al gek dat niemand raar vond
Hahaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol zeg dat dan.
Dacht gewoon klassieke kleurboeken welke kinderen hebben. Vond al gek dat niemand raar vond
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat Ama schapen van 1 blokje kleurde.
ligt eraan welkequote:Op donderdag 5 mei 2016 00:36 schreef JanCees het volgende:
Denk je dat jullie leger in waren gegaan tijdens WO2
Gastquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat Ama schapen van 1 blokje kleurde.
Zal vice versa niet anders zijn geweest met Milosevicquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat er groot onrecht wordt aangedaan aan een hele bevolking.
neequote:Op donderdag 5 mei 2016 00:36 schreef JanCees het volgende:
Denk je dat jullie leger in waren gegaan tijdens WO2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |