Totaal te vergelijken ook natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon onafhankelijk verklaard
Suriname hoort ook bij Suriname
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totaal te vergelijken ook natuurlijk.
Een natuurlijke gang van dekolonisatie tegen een ondemocratische manier van serven wegjageen uit hun land.
Nou, ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Als iemand van 20+ jou zijn of haar kleurplaat laat zien neem je diegene dan nog serieus ja of nee?
Een stomme poll gemaakt door een stomme pool jaquote:
Op deze manier nooit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik lokte je alleen maar uit de tent
Ik weet te weinig van die voorgeschiedenis om te oordelen. Maar in principe vind ik het een valide argument om een land te betitelen als een zelfstandig land
hahahahaquote:
Oke dan zal ik wel ouderwets zijn, bij ons stopte je na de basisschool met kleurplaten.quote:
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:24 schreef Typisch het volgende:
hee fokvrienden
zijn de supermarkten open morgen?
Ja, het is misschien kinderachtig. Maar zie geen reden om te stoppen als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt. Als je het leuk vindt moet je dat lekker doenquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke dan zal ik wel ouderwets zijn, bij ons stopte je na de basisschool met kleurplaten.
Dan ging je tekenen of schilderen als je interesse op creatief gebied lag.
de Schilderswijk is een wijk in een stad in een provincie van een landquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op deze manier nooit.
Dan zou de schilderswijk zich ook onafhankelijk mogen verklaren als er een islamitische meerderheid zou zijn.
Nee, Kosovo heeft altijd toegehoord aan Servie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Kosovo is gewoon een land geweest alleen altijd toebehorend aan een ander land. Vind dat nou ook niet echt te vergelijken
oh ik al welquote:
Oh nou ja, 1 land dan. Dacht ook aan Albaniequote:Op donderdag 5 mei 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, Kosovo heeft altijd toegehoord aan Servie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |