oh, ik heb babyolie gebruiktquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn Jojoba olie trekt redelijk snel in.
Kun je toch net zo goed tv aanzetten.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon een hobby. Ter ontspanning. Even lekker je gedachten verzetten. Soms helpt het gewoon om ergens mee bezig te zijn. En je maakt iets. Geeft ook een bepaalde voldoening.
Over TV's gesproken, heb je al spijt van je aankoop?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je toch net zo goed tv aanzetten.
Neem aan dat uitdaging toch ver te zoeken is als je iets doet dat eigenlijk voor 5/6- jarigen bedoelt is.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
Misschien kunnen we Toto ook even appen en dan over Jhali praten of de andere 300 namen die TOto nog uit z`n hoofd weet
Je zit er wel mee he?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht raar bij volwassenen .
Als kleuters dat doen ontdekken ze nieuwe vormen, vragen zich af welke kleur een ananas nu eigenlijk heeft.
Je snapt toch wel het verschil tussen kijken en daadwerkelijk iets doen ondanks de hoeveelheid hersenen je daarbij nodig hebtquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem aan dat uitdaging toch ver te zoeken is als je iets doet dat eigenlijk voor 5/6- jarigen bedoelt is.
Dat is toch niet te vergelijken? Dan ben je niet zelf bezig met iets. Je ziet geen resultaat van hetgeen wat je maakt. Zelf met iets bezig zijn, hoe simpel dan ook, kan zoveel rust en voldoening geven. Veel meer dan doelloos TV kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog niet binnen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over TV's gesproken, heb je al spijt van je aankoop?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil wel even boodschappen doen in Duitsland
Ik vind het nog wat eng om te gastmodden en ik ben mentaal niet in de mood daarvoor.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog niet binnen.
En kun je misschien even gastmodden hier
Dit klopt wel ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf met iets bezig zijn, hoe simpel dan ook, kan zoveel rust en voldoening geven.
Aaaaaaaaaaaahwwwwwwwquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het nog wat eng om te gastmodden en ik ben mentaal niet in de mood daarvoor.
jaaquote:
Oh ppfpfpt, ja ik wil alles zien.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet nog niet. Maar sowieso Duits brood
gadsiequote:Op donderdag 5 mei 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet nog niet. Maar sowieso Duits brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |