Aaaaaaaaaaaahwwwwwwwquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het nog wat eng om te gastmodden en ik ben mentaal niet in de mood daarvoor.
jaaquote:
Oh ppfpfpt, ja ik wil alles zien.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet nog niet. Maar sowieso Duits brood
gadsiequote:Op donderdag 5 mei 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet nog niet. Maar sowieso Duits brood
Ik zie oprecht de lol die je er aan kunt hebben niet, maar het zal wel dan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je snapt toch wel het verschil tussen kijken en daadwerkelijk iets doen ondanks de hoeveelheid hersenen je daarbij nodig hebt
Ik vind alleen Duits brood lekker (als het gaat om een plak brood).quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Nederland heeft als enige land lekker brood
Stokbrood dan niet meegerekend want France
Ik doe het in het bij zijn van allemaal andere mensen. Krijg er alleen maar leuke reactie's op.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie oprecht de lol die je er aan kunt hebben niet, maar het zal wel dan.
Ga je dan ook aan je vriend laten zien dat je bijvoorbeeld een slak ingekleurd hebt. Of doe je het stiekem/alleen?
Ik zie de lol van voetbal ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je dan ook aan je vriend laten zien dat je bijvoorbeeld een slak ingekleurd hebt. Of doe je het stiekem/alleen?
Das het Poolse bloed.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Insomnia_ doet aan corruptie.
Ik schrik hiervan.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Insomnia_ doet aan corruptie.
Ik schrik hiervan.
Verblijf je in een GGZ-instelling dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe het in het bij zijn van allemaal andere mensen. Krijg er alleen maar leuke reactie's op.
Er is maar 1 valide antwoord.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je op Kosovo stemmen, stem je opeens op Servië.
Doe lief elanquote:
Ik doe graag aan schijndemocratie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan had je geen poll moeten maken.
Het is ook niet perse lol wat je er aan hebt, het is gewoon.. ja weet niet. Niks doen maar toch bezig zijn. Ach joh weet ik veel, misschien wel vrouwending.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
lol jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je op Kosovo stemmen, stem je opeens op Servië.
Als iemand van 20+ jou zijn of haar kleurplaat laat zien neem je diegene dan nog serieus ja of nee?quote:
Totaal te vergelijken ook natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon onafhankelijk verklaard
Suriname hoort ook bij Suriname
quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totaal te vergelijken ook natuurlijk.
Een natuurlijke gang van dekolonisatie tegen een ondemocratische manier van serven wegjageen uit hun land.
Nou, ja.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Als iemand van 20+ jou zijn of haar kleurplaat laat zien neem je diegene dan nog serieus ja of nee?
Een stomme poll gemaakt door een stomme pool jaquote:
Op deze manier nooit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik lokte je alleen maar uit de tent
Ik weet te weinig van die voorgeschiedenis om te oordelen. Maar in principe vind ik het een valide argument om een land te betitelen als een zelfstandig land
hahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |