net als jij zeker toen VA vroeg hoe het kan dat je leeftijd op tinder anders was.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij vraagt hoe. Ik zeg dat dat best simpel is.
Beetje op je teentjes getrapt of zo?
welkquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:52 schreef Elan het volgende:
Ik stop met vlees eten WALGELIJKE docu gezien
eet je vaak vlees?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:52 schreef Elan het volgende:
Wat?quote:
lekker zegquote:
Planten hebben ook gevoelquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:52 schreef Elan het volgende:
Op Youtube over hormonen in vlees.quote:
Ik heb dat uitgelegd maar t enige wat VA wilde horen is dat ik dat expres had veranderd. Wat een roddeltantes jullie. Man man manquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
net als jij zeker toen VA vroeg hoe het kan dat je leeftijd op tinder anders was.
Of Janet Jackson natuurlijk wijze zwanger is geworden op 49e.quote:
Geloof het niet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt zo net alsof ik iets heb gemist hier
[..]
ja, ketchup
neuh, volgens mij vroeg hij gewoon waarom dat zo was, maar okquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgelegd maar t enige wat VA wilde horen is dat ik dat expres had veranderd. Wat een roddeltantes jullie. Man man man![]()
Was weer gezellig hoor.
Ook al zou t wel zo zijn, nou enquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgelegd maar t enige wat VA wilde horen is dat ik dat expres had veranderd. Wat een roddeltantes jullie. Man man man![]()
Was weer gezellig hoor.
Whut? nee?quote:
Neeee, met cachet hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of Janet Jackson natuurlijk wijze zwanger is geworden op 49e.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoop dat de Speld een artikel maakt over Elia die een tat neemt van de naamvan zijn kind waarvan hij niet de biologische vader blijkt te zijn. Topshow
Dan kan je een voorraadje makenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook al zou t wel zo zijn, nou en![]()
[..]
Whut? nee?
Heb altijd wel brood en kaas in huis?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kan je een voorraadje maken![]()
Altijd tosti bij de hand, op elk uur
ja ook zoiets, niet bioquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
2x per week ongeveer nu.
Wel biologische
Jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |