SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergelijkbare vragen had ik ook al in moeten vullen bij ZZP-Nederland... Maargoed, ik zie niet terug dat Markel iets aan deze documenten eist. Behalve dan dat ze aangeven dat ze in bepaalde gevallen niet uitkeren, die gevallen zal ik ook weer moeten opnemen in mijn algemene voorwaarden (wat ik toch al had, zelfs een stuk uitgebreider).quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:14 schreef Hallmark het volgende:
Lastig aan dit verhaal is wel, dat je een vrij uitgebreide vragenlijst krijgt over de procedures die je volgt. Voorbeeld van zo'n vraag is "welke documenten worden er opgesteld voor aanvang van een project?" "Wordt uw aansprakelijkheid beperkt tot het factuurbedrag" enzovoort. Maar dat varieert nogal eens per project. Echter H&L informeert jaarlijks of jouw antwoorden nog kloppen en vraagt om een update. Ze zorgen dus dat de dekking altijd klopt.
Ik heb een offerte van 2.05 tot 2.5% van mijn omzet (percentage afhankelijk van eigen risico). Aangezien dat dit jaar me tot dusver nog niet heel veel omzet heeft opgeleverd (begonnen sinds januari) zal mijn premie het eerste verzekeringsjaar gok ik ook wel ongeveer 650 worden. Volgend jaar als het beter loopt maar weer korting bedingenquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:14 schreef Hallmark het volgende:
Ik ben iets van 650 per jaar kwijt, overigens.
Dat zullen ze ongetwijfeld achteraf doen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:18 schreef Imbolosa het volgende:
[..]
Vergelijkbare vragen had ik ook al in moeten vullen bij ZZP-Nederland... Maargoed, ik zie niet terug dat Markel iets aan deze documenten eist.
Dat klinkt wel interessant! Ik vind 650 euro geen kattenpis dus als het voor minder kan....quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er bestaat ook een speciale bedrijfs- en beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor IT'ers. Ik zoek morgen even voor je op welke dat is.
Bedoel je toevallig Hiscox?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er bestaat ook een speciale bedrijfs- en beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor IT'ers. Ik zoek morgen even voor je op welke dat is.
Ja, die bedoel ik inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:30 schreef Imbolosa het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig Hiscox?
Daar heb ik ook al naar zitten kijken maar helaas mag je volgens hun voorwaarden geen werkzaamheden verrichten voor de industriële automatisering. Aangezien dat ik daar wel werkjes voor heb, ben ik verder gaan kijken.
Zo verrichte ik voorheen ook mijn werkzaamheden. Nu aan het overgaan naar het aannemen van mijn eigen projecten, dus vandaar dat ik mij voor een BAV aan het oriënteren benquote:Op donderdag 5 mei 2016 08:31 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Maar ja, sowieso vind ik de hele beroeps aansprakelijkheidsverzekering een beetje ver gezocht hoor. Ik weet niet hoe jij je werk doet, maar ik doe het vrijwel altijd bij de klant, in een team. De verantwoordelijkheid is dus ook die van het team en de projectmanager.
Damn... Hoop het niet. Als het blijft bij de clausule die in de offerte staat, dan zou hij behoorlijk breed dekkend zijn. Namelijk alle vormen van software ontwikkeling, of het nu in de automotive sector is of software voor applicaties in ziekenhuizen. Mja, eigenlijk is dat ook wel te mooi om waar te zijn dus er zullen wellicht nog wel voorwaardes bijkomen helaas.quote:Dat zullen ze ongetwijfeld achteraf doen.
quote:BA0016 Verzekerde hoedanigheid (ICT)
Adviseur op het gebied van informatie- en communicatietechnologie, alsmede softwareontwikkeling.
Ah, erg interessante verzekering maar helaas niet helemaal wat ik zoek. Toch bedankt!quote:
Hiscox is ook rond de 650e. Verder wel prima voorwaarden IMHO. Dataverlies ed ook mee verzekerd. Zoals ik het bekijk vergelijkbare algemene voorwaarden als die van Markel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:32 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat klinkt wel interessant! Ik vind 650 euro geen kattenpis dus als het voor minder kan....
Ik lees dat als volgt:quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:39 schreef Imbolosa het volgende:
7.9 Opzet
aanspraken tot vergoeding van schade die het beoogde of zekere gevolg is van een beroepsfout van een verzekerde. Bij opzet van een ondergeschikte behouden de overige verzekerden recht op dekking mits deze verzekerden hiervan geen enkel verwijt kan worden gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |