quote:Nee hoor, dit is de eerste keer dat ik de bijbel erbij haal
Op zondag 5 januari 2003 23:44 schreef Re het volgende:
best jammer dat er hier pas weer eenzelfde discussie losbarst na een bomaanslag
quote:lekker stukje over uitroeiing , is dat ook het doel van Jood?
Op zondag 5 januari 2003 23:45 schreef logisnack het volgende:[..]
Nee hoor, dit is de eerste keer dat ik de bijbel erbij haal
quote:Mag ik een kanttekening bij de objectiviteit van de auteur plaatsen?
Op zondag 5 januari 2003 23:43 schreef logisnack het volgende:Lees het BOLD stukje goed!! .. Herkenbaar?
quote:Ja hoor, is idd niet objectief, maar zeg ik dat dan?
Op zondag 5 januari 2003 23:49 schreef robh het volgende:[..]
Mag ik een kanttekening bij de objectiviteit van de auteur plaatsen?
quote:Kan je trouwens ook bij de westerse media doen.
Op zondag 5 januari 2003 23:49 schreef robh het volgende:[..]
Mag ik een kanttekening bij de objectiviteit van de auteur plaatsen?
Sjeik Ishami, een van de leiders van de Islamitische Jihad zei onlangs door te zullen gaan met de gewapende strijd tegen Israël totdat 'Palestina' geheel bevrijd is:,, Er is niet zoiets als Israël, dat bestaat niet en wij zullen onze strijd voortzetten tot wij al onze rechten in heel' Palestina' terugkrijgen." aldus Ishami. Op de Website van de terreurbeweging Hamas is een beeld te zien van een adelaar die het afgeslagen hoofd van premier Sjaron opeet. De tekst eronder luidt: ,, Wij zullen met de schedels van de zonen van Zion onze brug naar de hemel bouwen."
Het zijn uitspraken waar de media geen enkele belangstelling voor heeft!
quote:Inderdaad, en daarom hecht ik er ook eigenlijk geen waarde aan. Ik tel min of meer alleen maar de doden. En dat is een prima indicator.
Op zondag 5 januari 2003 23:54 schreef logisnack het volgende:Kan je trouwens ook bij de westerse media doen.
Dit heb ik ook nergens in het nieuws gezien;Sjeik Ishami, een van de leiders van de Islamitische Jihad zei onlangs door te zullen gaan met de gewapende strijd tegen Israël totdat 'Palestina' geheel bevrijd is:,, Er is niet zoiets als Israël, dat bestaat niet en wij zullen onze strijd voortzetten tot wij al onze rechten in heel' Palestina' terugkrijgen." aldus Ishami. Op de Website van de terreurbeweging Hamas is een beeld te zien van een adelaar die het afgeslagen hoofd van premier Sjaron opeet. De tekst eronder luidt: ,, Wij zullen met de schedels van de zonen van Zion onze brug naar de hemel bouwen."
Het zijn uitspraken waar de media geen enkele belangstelling voor heeft!
quote:Daar ben ik het niet mee eens, want de doden die vallen aan pallestijnse kant zijn voor een groot deel terroristen die gepakt worden of terroristen die zichzelf opblazen.
Op zondag 5 januari 2003 23:58 schreef robh het volgende:[..]
Inderdaad, en daarom hecht ik er ook eigenlijk geen waarde aan. Ik tel min of meer alleen maar de doden. En dat is een prima indicator.
Aan Israëlische kant vallen vooral doden in piza tenten en bushaltes die geen kwaad in de zin hebben.
Dus gooi die cijfers ook maar door de papier versnipperaar.
quote:en dan kies je een kant? of snap ik dat doden tellen van jou niet echt?
Op zondag 5 januari 2003 23:58 schreef robh het volgende:[..]
Inderdaad, en daarom hecht ik er ook eigenlijk geen waarde aan. Ik tel min of meer alleen maar de doden. En dat is een prima indicator.
quote:Dat is niet waar. De meeste Palestijnse slachtoffers van Israelische terreur in de bezette gebieden zijn onschuldige burgers, velen daarvan zelfs kinderen.
Op maandag 6 januari 2003 00:01 schreef logisnack het volgende:[..]
Daar ben ik het niet mee eens, want de doden die vallen aan pallestijnse kant zijn voor een groot deel terroristen die gepakt worden of terroristen die zichzelf opblazen.
Dus er zijn in de huidige intifadah tot nu toe veel meer Palestijnse burgers door Israelische militairen vermoord dan Israelische burgers door Palestijnse terroristen.
quote:ik zou er niet aan moeten denken als dat andersom zou zijn
Op maandag 6 januari 2003 00:05 schreef motown het volgende:[..]
Dus er zijn in de huidige intifadah tot nu toe veel meer Palestijnse burgers door Israelische militairen vermoord dan Israelische burgers door Palestijnse terroristen.
quote:Bron? onderbouwing?
Op maandag 6 januari 2003 00:05 schreef motown het volgende:[..]
Dat is niet waar. De meeste Palestijnse slachtoffers van Israelische terreur in de bezette gebieden zijn onschuldige burgers, velen daarvan zelfs kinderen.
Zou me ook niks verbazen dat als er een pallestijn zichzelf opblaast de palestijnen hem opschrijven op een lijst (gedood door Israel)
kom op Motown dat hebben we nu wel gehad hoor.
quote:Je hebt blindelings vertrouwen in Israelische politici en militairen. Al is het bekend dat een groot deel van hen oorlogsmisdadigers en corrupte criminelen zijn.
Op maandag 6 januari 2003 00:07 schreef logisnack het volgende:[..]
Bron? onderbouwing?
Israel DOELT op terroristen.
zelfMOORDENAARS! doelen op burgers! (lieft Joods)
Collectieve straffen, "collateral damage", "preventieve liquidaties", etc.
quote:Nee, met burgers bedoel ik ongewapende Palestijnen, die zich niet inlaten met terroristische organisaties. Dat is nog altijd de overgrote meerderheid, of jij dat nou gelooft of niet.
Op maandag 6 januari 2003 00:09 schreef BAZZA het volgende:
Aangezien de pallies geen officieel leger hebben is ook een Jihad lid een "burger"kom op Motown dat hebben we nu wel gehad hoor.
quote:voorlopig is israel nog een democratische staat. zoals lebbis en jansen al zeiden: was volkert maar opgepakt in Palestina. Daar was hij gewoon of gestenigd of zonder proces vermoord.
Op maandag 6 januari 2003 00:10 schreef motown het volgende:[..]
Je hebt blindelings vertrouwen in Israelische politici en militairen. Al is het bekend dat een groot deel van hen oorlogsmisdadigers en corrupte criminelen zijn.
Collectieve straffen, "collateral damage", "preventieve liquidaties", etc.
Zat Gretha vanaf vandaag ook niet in Israel? Ik hoop voor haar niet in Tel Aviv. Ze zal het gezien hebben en haar mening toch iets bij gaan stellen....
quote:denk je dat nou echt? ze heeft gewoon een groot vrijetijds overschot waarop haar mannetje vast en zeker zei: zet je eens in voor "goede" doelen meid.
Op maandag 6 januari 2003 00:13 schreef evert het volgende:[..]
voorlopig is israel nog een democratische staat. zoals lebbis en jansen al zeiden: was volkert maar opgepakt in Palestina. Daar was hij gewoon of gestenigd of zonder proces vermoord.
Zat Gretha vanaf vandaag ook niet in Israel? Ik hoop voor haar niet in Tel Aviv. Ze zal het gezien hebben en haar mening toch iets bij gaan stellen....
edit: nederlands was een beetje slecht
quote:Nee, dan de Palestijnse 'politici' en 'militairen'. Als het érgens een corrupte criminele zooi is, dan is het daar wel
Op maandag 6 januari 2003 00:10 schreef motown het volgende:Je hebt blindelings vertrouwen in Israelische politici en militairen. Al is het bekend dat een groot deel van hen oorlogsmisdadigers en corrupte criminelen zijn.
De Israëlische zijn tenminste nog democratisch gekozen, en kunnen op de vingers worden gekeken door de vrije media.
quote:Nou ja "vrij". Er bestaat ook nog zoiets als censuur daar. Mooi voorbeeld is het verbieden van een palestijnse film in Israel over de "daden" van het Israelisch leger.
Op maandag 6 januari 2003 00:18 schreef DennisMoore het volgende:De Israëlische zijn tenminste nog democratisch gekozen, en kunnen op de vingers worden gekeken door de vrije media.
quote:this man scores a point!!!
Op maandag 6 januari 2003 00:20 schreef robh het volgende:[..]
Nou ja "vrij". Er bestaat ook nog zoiets als censuur daar. Mooi voorbeeld is het verbieden van een palestijnse film in Israel over de "daden" van het Israelisch leger.
quote:Zeiden Lebbis en Jansen ook niet het een en ander over het Israelische leger? Over het opblazen van huizen?
voorlopig is israel nog een democratische staat. zoals lebbis en jansen al zeiden: was volkert maar opgepakt in Palestina. Daar was hij gewoon of gestenigd of zonder proces vermoord.
quote:Ze weet allang van de zelfmoordaanslagen, evert. Ze weet dat dat gevolgen zijn van Israelische provocaties en ze zal die aanslagen zelf ook ongetwijfeld afkeuren. Zij gaat naar het gebied omwille van de hele Palestijnse bevolking, niet omwille van terroristen. En bovendien had ze iets anders om zich zorgen over te maken: er vloog bijna een vliegtuigje naar binnen in het ECB-gebouw in Frankfurt, waar haar man werkt.
quote:en israel is zeker het enigste land die dat heeft...
Op maandag 6 januari 2003 00:20 schreef robh het volgende:[..]
Nou ja "vrij". Er bestaat ook nog zoiets als censuur daar. Mooi voorbeeld is het verbieden van een palestijnse film in Israel over de "daden" van het Israelisch leger.
en een doe het zelf'moordenaar band van de hamas moet zeker weten vrijgeven worden en zelfs gratis uitgedeeld worden..
quote:Als je niks beters te zeggen hebt.. hou dan helemaal je hoofd dicht!
Op maandag 6 januari 2003 00:21 schreef kariem112 het volgende:[..]
this man scores a point!!!
quote:Even voor de duidelijkheid:
Op maandag 6 januari 2003 00:01 schreef logisnack het volgende:[..]
Daar ben ik het niet mee eens, want de doden die vallen aan pallestijnse kant zijn voor een groot deel terroristen die gepakt worden of terroristen die zichzelf opblazen.
Aan Israëlische kant vallen vooral doden in piza tenten en bushaltes die geen kwaad in de zin hebben.
Dus gooi die cijfers ook maar door de papier versnipperaar.
quote:The Israeli Information Center for Human Rights in the Occupied Territories
Palestinians minors killed by Israeli security forces in the Occupied Territories
Total 531 of the total, age 13 and under 159
Palestinian minors killed by Israeli civilians in the Occupied Territories
Total 25, of the total age 13 and under 14
Israeli minors killed by Palestinian civilians in the Occupied Territorie
Total 27, of the total age 13 and under 14
Israeli minors killed by Palestinian civilians in Israel
Total 60, of the total, age 13 and under 17
quote:Wat nou democratisch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |